- do jan 10, 2008 15:36
#21402
Ja dat is hem inderdaad... Wanraay (Wantrouw zou betere naam zijn) Daar heb ik mijn TT gekocht. Op eerste gezicht redelijk net bedrijf. Tot dat je gaat kijken of ze hun afspraken zijn nagekomen (controleren of er wel een beurt uitgevoerd is). Bleek ten eerst al niet zo te zijn.
Contact gehad met Wanraay.. Hij ging het na vragen, bergeep het niet... 2 dagen later niets gehoord. Weer gebeld, hij ging het gelijk na vragen. Uiterraard weer niet terug gebeld. Ik hun weer gebeld. Nou het was raar, want waar hun de afleverbeurten enzo laten doen zei dat alles wat niet goed was vervangen was... Ja ja, alles was zeker goed... (Oude olie, oude bougies, vieze luchtfilter, verdroogde multi riem enz.) :S Maar uit eindelijk kon hij dan wel voor een beurt terug komen. Maar ik wilde dan dat ze gelijk de (geribde ) multi riem zouden vervangen, deze was verdroogt. Dat kon niet, dat was niet zijn probleem en viel niet onder een beurt. Moest ik 280 euro bij betalen!! Ik de beste man geprobeert uit te leggen dat ik daar volgens mij al voor betaald had (rijklaar kosten, incl onderhouds beurt enz.). Was niet waar en hij ging ophangen want we kwamen er toch niet uit.... Hoe bedoel je klant vriendelijkheid... :S Gelijk al zo'n reactie na de eerste opmerking/ontevredenheid. Wat een slecht bedrijf, onbegrijpelijk dat z'n bedrijf kan blijfen bestaan! En ook de (na meerder telefoontjes) verkegen radio code klopte niet.. Kon ik hem nog zelf aan vragen bij de dealer.
Uiteindelijk heb ik het zelf gedaan, had geen vertrouwen meer in dat bedrijf. En was 45 euro en een half uurtje werk kwijt (terwijl ik het nog nooit gedaan had) om de riem ter vervangen. (280 euro....ja ja.. :S) En de rest van onderhouds beurt ook zelf gedaan. Weet ik in ieder geval dat (goed) gebeurd is.
Ik raad een ieder aan daar nooit een auto te kopen. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen!
Guy
Contact gehad met Wanraay.. Hij ging het na vragen, bergeep het niet... 2 dagen later niets gehoord. Weer gebeld, hij ging het gelijk na vragen. Uiterraard weer niet terug gebeld. Ik hun weer gebeld. Nou het was raar, want waar hun de afleverbeurten enzo laten doen zei dat alles wat niet goed was vervangen was... Ja ja, alles was zeker goed... (Oude olie, oude bougies, vieze luchtfilter, verdroogde multi riem enz.) :S Maar uit eindelijk kon hij dan wel voor een beurt terug komen. Maar ik wilde dan dat ze gelijk de (geribde ) multi riem zouden vervangen, deze was verdroogt. Dat kon niet, dat was niet zijn probleem en viel niet onder een beurt. Moest ik 280 euro bij betalen!! Ik de beste man geprobeert uit te leggen dat ik daar volgens mij al voor betaald had (rijklaar kosten, incl onderhouds beurt enz.). Was niet waar en hij ging ophangen want we kwamen er toch niet uit.... Hoe bedoel je klant vriendelijkheid... :S Gelijk al zo'n reactie na de eerste opmerking/ontevredenheid. Wat een slecht bedrijf, onbegrijpelijk dat z'n bedrijf kan blijfen bestaan! En ook de (na meerder telefoontjes) verkegen radio code klopte niet.. Kon ik hem nog zelf aan vragen bij de dealer.
Uiteindelijk heb ik het zelf gedaan, had geen vertrouwen meer in dat bedrijf. En was 45 euro en een half uurtje werk kwijt (terwijl ik het nog nooit gedaan had) om de riem ter vervangen. (280 euro....ja ja.. :S) En de rest van onderhouds beurt ook zelf gedaan. Weet ik in ieder geval dat (goed) gebeurd is.
Ik raad een ieder aan daar nooit een auto te kopen. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen!
Guy