Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Mulders
#21096
Hallo mensen,

Wij hebben in september 2007 een nieuwe TT gekocht, echt een geweldige auto.
Maar een ding valt ons erg slecht, en dat is wel de geluids installatie die er in zit.
We hebben gekozen voor de BOSE surround sound met 11 speakers, dachten hier een
goede koop aan te doen maar helaas................ :( uit eindelijk naar een spciallist geweest
op het gebied van auto hifi. Hier werden we ook niet vrolijk van, aanpassen ging niet....
optie alles eruit en nieuw erin. Kosten +/- 1800 euries.

Nu is de vraag heeft iemand van jullie hier ook slechte ervaring mee, en wat kun je er eventueel
aan doen ??
Gebruikersavatar
door Martijne
#21098
Wat is er precies mis?

Is er iets niet goed of vind je het geluid van uit het Bose Systeem komt gewoonweg niet mooi genoeg?

Groet
Martijn
door Mulders
#21113
Hoi,

Wat ik mis, de hoge tonen alles klinkt zo vlak. Wel jammer ik had meer van Bose verwacht.
De dealer heeft alles na gekeken en alles blijkt goed te zijn, er zijn echter medere monteurs
die het geluid niet geweldig vinden. Jammer, had ik dit eerder geweten was ik niet tot koop
van dit systeem over gegaan. Voor dat geld had ik bij een autoshop een beter systeem gehad.
Let wel, ben zeer tevreden over de TT :P .

Mvg TT
Gebruikersavatar
door Ronnie
#21278
Ik vind bose of non bose zolang t aktief is amper verschillend klinken in de Mk1's dan iig... maar ben niet zo kritisch op t geluid want heb geloof ik 8 maanden zonder radio gereden ;) en nu zet ik em niet eens altijd aan
Gebruikersavatar
door Arnold
#21286
Ik ben het wel met je eens dat het geluid wat vlak is...

Ik heb afgelopen zondag een andere radio (icm navigatie) in mijn TT gezet, en ik heb het idee dat het geluid wel beter is. Echt tijd voor een luister test heb ik nog niet vrijgemaakt, dat ga ik a.s. zaterdag even doen.

Ik heb deze link gevonden http://www.bose.co.uk/GB/Images/Syst_Au ... 6-8160.pdf met een complete tekening van het bose systeem, misschien helpt dat om e.a. na te kijken / bij te regelen.

Wat voor radio heb jij er in zitten?
door Mulders
#21468
Hallo Arnold,

Het type weet ik niet deze is standard aanwezig bij het Proline packet.
Ben wel heel erg geïnteresseerd naar het resultaat bij jou naar het inbouwen van een
combi van radio/nav system. Wat heb je nu precies?
Als het goed klinkt, wil ik wel een keer komen luisteren, als daar een mogelijkheid toe is.

Mvg R.Mulders
Gebruikersavatar
door Arnold
#21486
Hoi,

Ik heb ook pro-line, volgens mij is de radio die hier bij hoort de concert III. Ik heb nu een BNS 5.0 radio / navigatie, inbouwen was in 20 min klaar, inclusief monteren van gps antene.

Ik woon in Amsterdam, je bent altijd welkom.

Groet,

A
door Mulders
#21532
Hoi,

Laat je me nog even weten wat het resultaat is. En waar heb je het laten inbouwen?
en wat kosten het?

Mvg R.Mulders
Gebruikersavatar
door MisterCats
#21539
Misschien kun je het laten zien op onze Nieuwjaarsmeeting op 27 januari :?:
Vriendelijke groeten
Hans
Gebruikersavatar
door Arnold
#21558
Ik laat het je nog weten, nog geen tijd gehad om eens goed te luisteren... vandaag alleen even heen-en-weer naar mijn velgen leverancier gegaan voor nieuwe naaf doppen.


De toerrit van de nieuwjaars meeting lijkt mij leuk, maar gezien mijn eigen agenda besluit ik op het laatste moment of ik mee ga / kan.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]