Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door ptie
#32602
Allen bedankt :)

@TTdriver, mocht schoonmaken geen zin hebben, dan heb ik misschien wel interesse. Niettemin wil ik tzt het audio systeem misschien gaan vervangen door een after-market radio, aangezien de Concert I een beetje ouderwets aandoet.

Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag :D Kan je de lens schoonmaken / het loopwerk smeren, zonder de wisselaar eruit te halen?
door ptie
#32749
Ik heb de CD-wisselaar vanavond uit de auto gehaald, om hem van de week schoon te maken / het loopwerk te smeren. Dat eruit halen was me een heel werk :D

Maar dus, momenteel licht de achterbank eruit. Nu hoor ik de benzine klotsen, plus een gezoem rechtsachter van me als ik achter het stuur zit. Dat gezoem verontrust / irriteert me weer. Rechtsachter zit alleen de versterker dacht ik. Is dit gezoem normaal? Misschien werkt de achterbank normaal gesproken dermate isolerend dat je dat gezoem niet hoort? Het treedt alleen op met een draaiende motor.
Gebruikersavatar
door Mischa
#32753
Dat gezoem is waarschijnlijk gewoon je brandstof pomp die je hoort. Of hoor je het ook als de auto helemaal van het contact af staat?
door ptie
#32754
Nee alleen als de motor draait. Viel me alleen zo op opeens. Normaal, met achterbank, hoor ik het nooit. Heb overigens de bank er nog niet ingelegd, dus weet niet of het daarmee weer verdwijnt.

Was alleen bang dat ik iets "kapot" had gemaakt ;)
door ptie
#33170
De lens van de CD-wisselaar is inmiddels schoongemaakt, evenals het loopwerk gesmeerd. Helaas heeft het niets geholpen :(

We willen nu de lens vervangen, afhankelijk van wat een aparte lens kost. Iemand enig idee van welk merk de wisselaar is? Ik kan niet 1-2-3 een aanduiding vinden qua merk op de wisselaar. Ook even Googlen op het Audi onderdeel nummer 8N8 035 111A levert zo snel niets op.
door ptie
#33222
Niemand? :(
door ptie
#33245
Lama, het is een Panasonic.
door Stijn
#34789
Ik heb mijn CD-speler ook tweemaal laten schoonmaken met een daarvoor bedoelde kit. Het moge geen verassing zijn dat me dit alleen maar moeite heeft gekost en niets heeft opgeleverd. Laten we wel wezen, CDs zijn niet meer van deze tijd. Ik heb het advies van Carmello inmiddels opgevolgd: http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=2528#32588.
door ptie
#34790
Van deze tijd of niet, het zou gewoon moeten werken.

Ik heb er inmiddels een andere wisselaar ingezet, overgenomen van TTdriver. Ik ben nu wel aan het kijken voor een Audiolink oplossing, zit nog te twijfelen over met of zonder Bluetooth.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]