Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door peyke
#24813
Wellicht dat iemand me kan helpen met onderstaande situatie.

Ik heb Roadster uit 2000 met Concert radio incl. cd wisselaar achter de bestuurders stoel.

De CD wisselaar krijgt wel voeding want wanneer de houder uit de wisselaar komt zie en hoor je dat de cd worden "ingeladen". Maar ik krijg geen verbinding tussen Headunit en wisselaar, wanneer ik op de mode knop druk dan gebeurd er gewoon niets, als ik een casettebandje erin heb zitten kan ik dmv de mode knop wel wisselen tussen radio en tape maar helaas niet naar de cd wisselaar.

Alles stekers aan de headunit zitten vast.

A: heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
B: hoe krijg ik de wisselaar los zodat ik bij de kabels kan die aan de wisselaar zitten?

Ik zie de reacties graag komen.
Bedankt.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24815
peyke schreef:A: heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Zou een kabelbreuk kunnen zijn, maar kan ook goed zijn dat het een instelling is in Vagcom (ik heb daar wel eens iets van voorbij zien komen)
En inderdaad, als de stekker niet in de wisselaar zelf zit ....
peyke schreef:B: hoe krijg ik de wisselaar los zodat ik bij de kabels kan die aan de wisselaar zitten?
Deze link gaat over het plaatsen van een andere wisselaar, maar in het eerste gedeelte wordt de originele wisselaar eruit gehaald. Dat kan je dus gebruiken.
Wissel de wisselaar

Succes!
Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door peyke
#24854
De link gaat helaas over de coupe, bij de roadster zit de wisselaar op een andere plek.
Anders ga ik gewoon eens beginnen, wat als eerste los gaat, gaat als laaste vast :D
Gebruikersavatar
door Carmello
#24856
Ik moest zelf ook bij mijn wisselaar komen om een andere erin te plaatsen omdat ie kapot is. Maar je moet eerst het bankje lostrekken (kliksysteem). Maar de rugleuning hoeft dus niet los. En dan moet je de zijkap achter dus voorzichtig met je hand een beetje lostrekken en dan zie je precies waar hij in het carroserieplaatswerk vast zit. Daartussen even met een platte schroevendraaier uitelkaar trekken. Pas wel op, ze zitten echt heeeeeeeeeeeeeeel erg vast. Je trekt zo je kap kapot als je niet voorzichtig werkt. En eenmaal alles los, dan kun je de kap er een beetje uitwurmen en kun je er zo bij.

Succes ermee.

grt Emad
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]