Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
#25290
Normaal onderteken ik bijna nooit een internetpetitie maar toen ik over de petitie van Touring las in de krant heb ik niet getwijfeld ! Zie http://www.touring.be/nl/dagelijks-leve ... /index.asp


Er zijn veel grondige redenen om te pogen de zondvloed van flitscamera's te keren :

1) Door het invoeren van de vuilbak-flitscamera's zullen zelfs mensen die per ongeluk een paar km/u te hard rijden ook genadeloos geld afgetroggeld worden.

2) In vergelijking met onze buurlanden wordt het aantal flitspalen per km weg wel heel veel :
- in Frankrijk ongeveer 1 per ~500 km verharde weg.
- in Nederland ongeveer 1 per 100 km verharde weg.
-in Vlaanderen ongeveer 1 per 45 km verharde weg.
Maw hoewel Vlaanderen meer dan de helft kleiner is dan Nederland staan er intussen meer camera's dan in gans Nederland !!

3) LAST BUT NOT LEAST : Als je het vergelijkt met Wallonië wordt het wel heel hallucinant want er staan daar <1 camera per 10 camera's in Vlaanderen terwijl de Waalse gemeentes per inwoner 2x zoveel ontvangen uit het boetefonds dan een Vlaamse gemeente.
Maw 1 Vlaming betaalt via de verkeersboetes voor meer dan 20 Walen :smt013

En dan zijn de Waalse politici verwonderd dat het draagvlak voor meer Vlaamse autonomie (dat ze direct verketteren tot Vlaamse onafhankelijkheid om elk deftig debat te vermijden) bij de Vlaamse bevolking de laatste jaren steeds aan het toenemen is.
door joTTie
#29542
Wa lap zeg hé :|
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]