Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hj
#27056
hoi

zijn er mensen die ervaring hebben met getuned bij hartog vandaan, laat mijn tttje chippen daar het is nu een 225pk en ben eigelijk benieuwd naar ervaringen van andere.
Gebruikersavatar
door Niels82
#27063
hey,

Als je iets eerder was had je mee kunnen doen aan een tuning op maat bij JD Engineering maar ja mosterd na de maaltjd.

Maar er is genoeg over geschrijven dus als je ff zoekt dan kun je hier een hoop vinden

:thumbleft:
door joTTie
#27064
Niels82 schreef:hey,

Als je iets eerder was had je mee kunnen doen aan een tuning op maat bij JD Engineering maar ja mosterd na de maaltjd.

Maar er is genoeg over geschrijven dus als je ff zoekt dan kun je hier een hoop vinden

:thumbleft:
Als je doelt op de chip tuning actie van het audi forum, dat is ook bij Hartog ;)
door timstudio2002
#27066
Ik heb hem daar laten tunen, en niets dan complimenten. Prettige lui, goede afspraken en vakwerk. Gratis leenwagen (audi coupe :) ) Hij heeft voor mij gelijk er spacers en verlaagde vering ondergezet, en de remklauwen ook nog ff verflikje gegeven. Owja, en gelijk nieuwe dv laten plaatsen. Kreeg dus een hele andere auto terug, en de prijs was voor alles ook nog eens erg ok. (bundelprijsje toen)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]