Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Niels82
#27739
Zo

eindelijk heb ik een andere radio lang gezocht voor een leuke radio en gepruts om in te bouwen.
Het is een JVC KD-AVX44 geworden, versterker van Hertz en boxen van pioneer.
Was een heel gedoe om het een beetje mooi er in te zetten ben niet zo super handig :oops: :oops:

Had alles aangesloten en netjes weg gewerkt. alles deed het alleen als ik de radio hard zetten klapte de versterker eruit.
Dacht eerst dat het aan de versterker lag maar niet dus. alles los gehaald en na gekeken maar niks gevonden.

Me broer maar op gebeld die is iets handiger dan mijb :wink: .
paar dingen verandert omdat het niet goed lag.

Maar helaas maakte het niks uit. wel uitgezocht dat het in de achter boxen zat, dus alles na gelopen en kijken en testen.
wat bleek nou de plus en de min kwamen tegen de carrosserie aan en maakte kortsluiting, waardoor de versterker op fuse ging.
Dus de boxen goed gedraaid en getest en hij doet het perfect. was er helemaal klaar mee na al dat gedoe maar geniet nu volop \:D/ :headbang:

De meeste foto`s ben ik kwijt geraakt had er ook wat van de inbouw gemaakt maar die zijn spoorloos dus helaas nu twee foto`s.

Afbeelding
Afbeelding

Groeten,

Niels :thumbleft:
Laatst gewijzigd door Niels82 op wo jun 18, 2008 22:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#27742
Heb ff de foto er opnieuw op gezet:
Afbeelding

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Niels82
#27744
Heb ze maar ff veranderd :lol:
snap niet zoveel van dat postimage.org gedoe :oops:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#27745
Bij het plaatsen van een bericht staat er onder het invoervenster (daar waar je je tekst ingeeft) een link getiteld:
"Voeg een afbeelding toe aan je bericht"
Als je daar op klikt kom je in een nieuw venster. Vervolgens klik je op "Bladeren" en dan kun je op je eigen computer naar de afbeelding zoeken. Daarna klik je op "Openen" in het windows venster en de locatie verschijnt in het invoerveld naast de knop bladeren.
Wanneer je nu op "Upload it!" klikt, kom je weer terug in forum en de link naar de afbeelding is geplaatst :)

Voorbeeld:
{url=http://www.postimage.org/image.php?v=gxFmNqJ]{img]http://www.postimage.org/gxFmNqJ.jpg[/img][/url]

Wanneer je de codering gebruikt, dien je een directe link naar de afbeelding te geven, dus de link moet eindigen op bijvoorbeeld .jpg of .gif

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Jorge
#27748
Ziet er goed uit 8) en beter geluid dan de standaard bose speakers :?:
Laatst gewijzigd door Jorge op do jun 19, 2008 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Niels82
#27754
Of het geluid beter is dan bose kan ik niet zeggen omdat er standaard andere speakers inzitten.
Maar blij ben ik er zeker mee.:lol:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#27781
Da's ook het belangrijkste natuurlijk! Je draait immers alleen muziek voor jezelf (of het gezelschap in de auto) en niet voor de overigen in het verkeer, al lijkt het er bij sommigen wel op :D
Maar ja, snap ook niet dat die lui dan geen speakers aan de buitenkant vd wagen monteren :roll:

Veel luisterplezier toegewenst in ieder geval!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Vincentos
#27785
Ziet er goed uit allemaal!

Wat ik wel zie is dat je je voetpedaal (waar je voet op rust) eens moet polijsten ;)

Hoe heb je de versterker vastgezet in je kofferbak?

Groetjes,
Vincent
door Rallyspelly
#28039
Kan het klepje van je radio nog dicht met deze radio?

gr
Elwin
door Jakkeraar
#28045
Niels82 schreef:Of het geluid beter is dan bose kan ik niet zeggen omdat er standaard andere speakers inzitten.
Maar blij ben ik er zeker mee.:lol:
Welk merk zit er standaard in?
Gebruikersavatar
door Niels82
#28050
Dat zou ik echt nie weten er staat niks op de boxen en ziet/voelt er goedkoop uit

:thumbleft:

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]