Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door bazzz
#29923
Hallo,

wie is bekend met verbocht motor sport?? ik heb er 8 weken geleden een volledig milltek uitlaat systeem gekocht met sport kat.
echter is er een vertraging gekomen bij milltek ofzo waar verbocht deze besteld en alles pas na 6 weken binnen was.
nu had ik een afspraak op 2aug om alles eronder te leggen helaas belde hij af ivm een sterfte.

Dit kan natuurlijk gebeuren echter zou hij maandag alles naar mijn huisadres opgestuurd hebben.... en tot op heden heb ik nog steeds niets binnen.
zojuist de beste man proberen te bellen echter staat er op het antwoord apparaat dat hij op vakantie is t/m 28 aug.

ik ben nu al 8 weken aan het wachten en heb nog steeds niks en begin me bedonderd te voelen.
dus nu mijn vraag wie kent verbocht en wie weet of hij ook echt te vertrouwen is???

groeten bas
Gebruikersavatar
door twanvanloon
#29937
hey Bas,

heb mijn uitlaat hier ook vandaan, zie bij optische tuning-lekker kontje...

duurde bij mij ook drie weken langer, dus zo'n 7 weken eer hij binnen was. beginnendbedrijfje wat helemaal vol met uitlaten lag, dus de zaken gaan goed denk, alleen gaat het allemaal iets boven zij pet.... en is natuurlijk niet netjes dat ie zomaar op vakantie is....
Maar goed, bij mij is het goedgekomen, dus hoop je al iets blijer te hebben gemaakt.

Mocht je toch problemen krijgen met de levering wil ik er evt gewoon een keer langs rijden voor je!

groeten Twan
Gebruikersavatar
door bazzz
#29944
heey twan,

dan heb jij geluk, heb een artikel gevonden over hem van mensen die ook geld gestort hebben en geen spullen hebben gekregen.
heb gister alles aan gedaan om zijn thuis nummer te vinden en das gelukt. hij gaf aan dat ie gister ( ipv maandag wat hij had beloofd) alles opde bus heeft gedaan.

is nog even wachten dan
door Ramon
#30081
en alles binnen gekregen of moeten we even langs gaan :x :x :D
Gebruikersavatar
door bazzz
#30082
gelukkig heb ik afgelopen zaterdag alles binnen gekregen.... nadat ik half familie verbocht aan de lijn heb gehad. tot ik bij hem uit kwam en hem duidelijk gemaakt heb dat ik mijn spul wil, en wel heel snel!! nou hij heeft zich er aan gehouden, is alleen slechte reclame voor hem, want ik doe nooit geen zaken meer met zo iemand!!
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]