Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#46059
Dat is wel leuk om te weten, het is natuurlijk ook wel een echte AUDI TT ;-)
Maar ik heb voorwiel-aangedreven dan. Heb geen quatro ;-)
Maar rijdt prima!
Laatst gewijzigd door xcharmedx op ma dec 21, 2009 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door denders
#46062
Misschien stond je buurman net juist jou weer te helpen El en viel ploffend daarna in de sneeuw hehe :wink:
Gebruikersavatar
door sweeper
#46068
xcharmedx schreef:Dat is wel leuk om te weten, het is natuurlijk ook wel een echte AUDI TT ;-)
Ik dacht het al want ik stond muur vast en toen voelde ik toch echt kracht vanuit achteren komen!(hoe raar dat ook klinkt wha)
Groetjezz
Weet/wist jij niet of je een quattro hebt of niet????

Volgens mij heb je een voorwiel aangedreven versie. Ik zie tenminste geen quattro badge in de grille. (of mis ik wat)
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#46069
Dat is wel leuk om te weten, het is natuurlijk ook wel een echte AUDI TT
Maar ik heb voorwiel-aangedreven dan. Heb geen quatro
Maar rijdt prima!
Sweeper schreef:
xcharmedx schreef:Dat is wel leuk om te weten, het is natuurlijk ook wel een echte AUDI TT ;-)
Ik dacht het al want ik stond muur vast en toen voelde ik toch echt kracht vanuit achteren komen!(hoe raar dat ook klinkt wha)
Groetjezz
Weet/wist jij niet of je een quattro hebt of niet????

Volgens mij heb je een voorwiel aangedreven versie. Ik zie tenminste geen quattro badge in de grille. (of mis ik wat)
Gebruikersavatar
door sweeper
#46361
Zo kom nu maar op met die 2de ijstijd. Heb een extra setje lichtmetaal op de kop weten te tikken om mijn winterbandjes om te kunnen leggen.

Ik heb nu:

gebruikte OZ Superleggera III Forged 8J18 ET35 multisteek 5*100/5*112 (€ 300,-) zie HIER
& nieuwe Goodyear Ultragrip Performance spec 2 225/40VR18 (€ 615,-) Zie HIER
+ montage (€ 90,-)

Heb van de banden handelaar begrepen dat ik een hele dikke set bij elkaar heb voor een zeer scherpe prijs. :D
Zo zie je maar waar een kleine schuiver toe kan leiden.

Het is wel even wennen aan de andere uitstraling die de wagen heeft gekregen met deze velgen.

Afbeelding

Afbeelding

Nu nog wachten hoe mijn andere set eruit komt te zien. Staan nu bij de velg reparateur in STRIJEN. Voor € 100,- de velg moeten ze er beter uit komen te zien als dat ze nieuw waren. Fingers Crossed dus.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#46370
Eric,

Je velgen netjes houden doe je door de stoep heel te houden :D
Je wagen verandert iig genoeg met een paar andere velgen dr onder... heb je al 2 spiegels in dezelfde tint of is t nog steeds two tone?

Gr Ronnie
Gebruikersavatar
door sweeper
#46372
Ja je hebt gelijk. Ik heb ook sorry gezegd tegen de stoeprand. :roll:

Spiegelkap is een tijdje geleden al geregeld. Het was de linker die problemen gaf, en zoals je op de foto kan zien is die nu keurig grijs.

De velgen die ik verkloot heb worden nu ook in dezelfde kleur gemaakt. Ik hoop dat dat er gaaf uit komt te zien.
"Flex" was het juiste woord hiervoor meen ik. :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]