Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#55672
berr0ld schreef:Erwin,

Heb jij een concert radio met bose systeem?
Ik wil namelijk ook de parrot mki 9200 maar ik begreep dat deze niet werkte op het bose systeem.......
probleem van de parrot 9x00 is dat deze de radio en versterker niet gebruikt. Normaal mute deze de radio en gaat via z'n eigen interne versterker de speakers aansturen. Bediening zal dan ook volledig via je telefoon of via het paneeltje moeten gaan.

Aangezien bij een Bose systeem je hoofdunit niet de speakers rechtstreeks aanstuurt maar alleen maar de versterker aanstuurt werkt dit niet.

Ik ben ook niet echt gecharmeerd van het systeem. We hebben een parrot MKI 9100 in onze nieuwe Octavia zitten. Geluidskwaliteit is echt niet om over naar huis te schrijven en de bediening is bagger. Zeker vergeleken met het JVC systeem van hierboven.

dus, als je toch op het punt staat een parrot in je TT te bouwen (en je radio er toch uit moet) ben je beter af als je een andere radio erin bouwt (althans, da's mijn mening)
#55735
Nah, ik ben nu super tevreden met m'n JVC (zie vorige pagina)

Had wel nog een probleempje dat m'n iPhone op IOS4.0 niet herkend werd. Is opgelost door het volgende:

1) zet iphone uit
2) zet de radio aan en koppel de iphone via de usb-kabel
3) zet iphone aan en wacht totdat je de pincode van de sim kunt invullen
4) nu werkt je iphone wel met de radio.

vreemd verhaal maar het klopt!
#55738
Heb eventueel nog wel een alpine Ida 303x liggen voor je.. Kleur is wel
Blauw, met wit.. Deze radio
Heeft een USB + iPod/iPhone aansluiting aan de achterkant, deze kun je onder je asbak uit laten komen. Zeer fijne radio zoals bekend is van een alpine alles instelbaar en goede kwalliteit! Heb ik
Een 3 kwart jaar gebruikt en gaat weg ivm verkoop oude auto, compleet met doos etc.
#55913
Ik heb vandaag de Pioneer MVH-8200BT geïnstalleerd, en dat is een hele mooie headunit. Past perfect in de TT, en klepje kan nog dicht.
De USB aansluiting zit wel aan de voorzijde, maar daar zit ik niet mee.
IMG_0057.JPG
Heb gelijk alle speakers ook maar vervangen voor Pioneer nl.

- Voorin de TS-E170ci
- Achterin de TS-E1702is
- Kofferbak de TS-WX77a

Dat klinkt erg lekker kan ik jullie melden. :D 8)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#55915
Ziet er best goed uit zo!
Zolang je het contrast van het schermpje ook instellen kan, nette vervanger. (Pioneer kennende zit dat er wel op)
Laatst gewijzigd door denders op za aug 07, 2010 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
#55917
denders schreef:Ziet er best goed uit zo!
Zolang je het contrast van het schermpje ook instellen, nette vervanger. (Pioneer kennende zit dat er wel op)
Dat zit er zeker op, en je kan het scherm aanpassen zoals jij het wilt met bijv. foto's in een diavoorstelling. Er zit een sleuf voor een SD kaart waarop je dat kan doen.

Er is overigens niets met de contrast zoals die nu is, maar de foto met de mobiel is niet zo best. :roll:
#56642
Ik heb thuis op zolder nog een concert radio liggen. Splinternieuw, 0 km gereden. Bij aflevering van mijn TT is ie meteen door de dealer vervangen door MMI navigatie. De concert is dubbeldin en ik weet niet of ie usb heeft. Maar volgens mij kan je daar eventueel een aparte module voor kopen. Ik weet niet of ie past in jou TT maar je mag h'm hebben, gratis en voor niks. Bij mij ligt ie alleen maar wortel te schieten. Laat maar weten of je em wil hebben.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]