Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#39777
Ooooooh mijn god!!!
Dit lelijke GEDROCHT heb ik vorige week in Rijswijk zien rijden toen ik daar was.
Mijn vriendin en ik hebben ons kapot gelachen, er zaten twee sjonnies in en die TT is echt spuuglelijk.
Dat ding over het achterraam heen, met die sleuven, dat is ook echt te gek voor woorden.
Jammer, dit soort 'tuners' verkrachten de 'status' van de TT.
door HansTT
#39778
allewijn schreef:Ooooooh mijn god!!!
Dit lelijke GEDROCHT heb ik vorige week in Rijswijk zien rijden toen ik daar was.
Mijn vriendin en ik hebben ons kapot gelachen, er zaten twee sjonnies in en die TT is echt spuuglelijk.
Dat ding over het achterraam heen, met die sleuven, dat is ook echt te gek voor woorden.
Jammer, dit soort 'tuners' verkrachten de 'status' van de TT.
Volledig mee eens, niets meer aan toevoegen !!!!
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#39780
Tja smaken verschillen :D In de tuningwereld noemen ze zoiets "Starship Enterprise" tuning, captain Kirk kan er zo mee wegvliegen ;)
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#39781
Nope, niet mijn ding. Zelfs al zou ik dat soort spullen gratis krijgen dat plak ik het niet op mijn TT.
Dat achterraam ook, hoe kom je er op?! En sja... hoe kom je nu van zo'n TT af?!

Nu maar hopen dat het niet van een lid van hier is hahaha!
door ptie
#39783
Zeer apart is wel het goede woord. Zeker niet mijn ding. Maar goed, ieder zijn smaak :) De TT wijkt ook niet veel af van wat sommigen hier op het forum met hun TT uithalen.
Gebruikersavatar
door screamer
#39806
Tja, hoe kun je oordelen dat het een "lelijk gedrocht" is. Het is maar net wat je mooi vind. Maar dat het niet echt in harmonie is met de orginele TT lijnen dat valt niet te ontkennen. ;) :) Een volledig standaard TT is ook wat 'gewoontjes' maar dit is ook wel weer wat overdreven.


Guy
door ptie
#39808
Overigens vind ik de looks vanaf de zijkant helemaal niet verkeerd.
Gebruikersavatar
door Peultje
#39813
iieuw.... #-o
Gebruikersavatar
door winkeltje
#39825
zoiets mag alleen als ie woest snel is, met een dubbele turbo of weet ik wat voor onzin.....

Als een impreza WRx niet zo snel was, was het ook een lelijke auto, doordat je weet wat er onder de kap zit, vindt je hem mooi.
door robbyrr
#39826
Voorkant vind ik meevallen,ik heb zelf ook een single grill,maar de zij-skirts vind ik persoonlijk lelijk,en het minst mooie is wat op de achter-ruit zit en de achterlampen....dat staat niet echt.
En de achterbumper is ook niet mijn smaak....maar als iemand dat mooi vind....tja...
Er zullen er zat zijn die mijn tt ook niet mooi vinden...of juist de standaard tt niet mooi vinden...ik ben het wel met winkeltje eens dat als je m snel eruit wilt laten zien(want standaard vind ik m wat te braaf) dan moet ie t ook waar kunnen maken...:D
Gebruikersavatar
door Masterwill
#39830
Als je i-robot spoiler van de achterruit en achterlichten afhaalt, dan vind ik het best wel een leuk auto voor een redelijk prijs.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39890
Mooie wagen voor Tepper BV ofwel Autostyle!!! kan zo in de catalogus nummertjes erbij en de onderdelen beschrijving en prijs... :lol:


ik zei niks ;)
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#39993
ik heb dat "DING" ook al eens zien rijden en in het echt is het nog lelijker. Ik hou mijn TT mooi origineel want de mijne gaat nooit meer weg.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]