Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#42852
Mijn auto heeft de afgelopen week een rigoureuze nieuwe audio/media aanpak gehad. Ik heb zelf audio willen inbouwen maar liep tegen veel dingen op dat ik niet zag zitten dus heb ik audio laten inbouwen bij een inbouw station (C-3). Ze hebben het volgende ingebouwd:

Audio System Twister F6-380 versterker
HX SQ 12" Subwoofer + opmaat gemaakte kist
HX 165 Dust (front / tweeters)
SO 165 achter (voor wat meer rond geluid)
Dit allemaal in een opmaat gemaakte + beklede bak achterin.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vervolgens heb ik zelf de CarPC hierop aangesloten. Er was precies genoeg ruimte overgelaten om de pc in te leggen. Deze heb ik op de versterker aangesloten en voor op een zelf gemaakte TFT scherm 7" touchscreen op maat. Met polyesterhard in een frame gezet en veel schuren spuiten schuren spuiten totdat het resultaat ok was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CarPC bestaat uit:
3000+ Mobile Sempron processor
30 GB OCZ Solid State Disk (bijzonder snel voor opstarten en geen bewegende onderdelen)

Applicatie die erop draait is RoadRunner, waarmee je makkelijk en mooi mp3s, video's kan afspelen etc. Ook navigatie in verwerkt. Radio heb ik via USB (op het moment nog niet aangesloten) en ook wil ik internet delen via IPhone (ook nog niet geregeld, wacht op nieuwe IPhone). Dan kan ik internet radio luisteren, flisters en files bekijken.
De set werkt echt super mooi en het geluid is echt FAN TAS TISCH!

Ik wilde dit even met jullie delen en misschien dat er nog meer zijn die een dergelijk project willen uitvoeren...
door A.Hoksbergen
#42853
Super! , ik heb er ook een tijdje een ingehad met roadrunner , maar ik had mijn scherm niet zo mooi ingebouwd,
daardoor veel gekloot met het monteren en demonteren van het scherm telkens, dus ik heb de setup er weer uit gehaald.
misschien nog eens een poging doen als ik dit zo zie!

heb je de plugin voor vagcom ook draaien? , (zover nooit gekomen) , dan kun je toeren/snelheid etc ook op je schermpje zien
Gebruikersavatar
door Blackboard
#42854
RESPECT....heb zelf 2 linkerhanden maar ik kijk met bewondering én open mond naar diegene die dit zelf wel kunnen, nogmaals RESPECT!!
Laatst gewijzigd door Blackboard op zo sep 20, 2009 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42857
Ziet er echt geweldig uit hoor!! Mooi gedaan!!
Ook de afwerking is TTop :thumbright: 't is net of het allemaal origineel in de wagen hoort :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door tgm
#42859
Ziet er netjes uit zeg! Ik heb zelf een keer een car pc in een Passat ingebouwd, maar ik merkte dat ik toch vaker naar het scherm zat te staren dan op de weg :/
Gebruikersavatar
door massari
#42874
Ziet er goed uit, het spul van Audio-System is eveneens prima spul, heb het zelf ook vroeger geïnstalleerd toen ik nog helemaal caraudio-fanaat was, nu wat minder...

Enfin, jij durft wel zeg in je auto van de zaak!
Gebruikersavatar
door Joerek
#42875
Ja ach, gelukkig geen lease auto, dan waren de mogelijkheden aanzienlijk minder :)

Zal binnenkort nog even wat fotos plaatsen van de interface.
Gebruikersavatar
door denders
#42886
Leuk om te zien!, in de auto ben ik er niet zo van maar wel altijd pc's in elkaar gezocht/gezet.
Veel plezier er van!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]