Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door stivoman
#51571
Nog nooit gehad eigenlijk(3x setjes wielen met wanli), niet dat ik heel lang dezelfde wielen heb :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#51574
Ik rij zelf met de TT zeer tevreden rond op de Dunlop SP SPORT 9000 in 225/40ZR18. Ze geven misschien ietsjes meer afrol geluid.
Onder de A4 Avant laatst nieuwe Goodyears Eagle F1 GS-D3 (V profiel) laten monteren in 225/45ZR17, en was zeer verrast over de kwaliteiten. Ze zijn zeker niet minder dan de Dunlops, mijn gevoel zegt zelfs dat ze beter zijn, en veel stiller.

Als mijn Dunlops versleten zijn laat ik denk ik de Goodyear's eronder zetten.
Gebruikersavatar
door mawe
#51577
Ik vrees dat je de GS-D3 nog moeilijk gaat vinden in die maat. 'k Had ze ook, wel dan 245 breed, maar niet meer te verkrijgen hier in Belgie. Ben dan zoals eerder hier gezegd naar de Eagle F1 Asymmetric overgestapt en vind ze zelfs een stuk beter dan de GS-D3.
Gebruikersavatar
door sweeper
#51578
mawe schreef:Ik vrees dat je de GS-D3 nog moeilijk gaat vinden in die maat. 'k Had ze ook, wel dan 245 breed, maar niet meer te verkrijgen hier in Belgie. Ben dan zoals eerder hier gezegd naar de Eagle F1 Asymmetric overgestapt en vind ze zelfs een stuk beter dan de GS-D3.
Op autobandenmarkt.nl zijn ze beide te vinden in de maat 245/40R18.

De GS-D3 kosten per stuk incl. 19% BTW & bezorging €151,00 , en de Asymmetric € 171,00
In 225/40R18 zijn ze er nog goedkoper.
Geen slechte prijs voor banden die een retail prijs van rond de € 300,00 per stuk zouden hebben. :roll:
Gebruikersavatar
door mawe
#51580
Kunnen nog stocks zijn die ze hebben (nuja, zo hebben ze mij toch wijsgemaakt hier in verschillende bandencentrales). Op de site van Goodyear zelf staat de maat die je nodig hebt er in ieder geval al niet meer op.
Goodyear-link
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]