Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#49370
Sinds kort rijd ik een nieuw model TT. In het dashboardkastje zit een aansluiting voor een I-pod.
Nu "verrek" ik het eigenlijk om speciaal hiervoor een I-Pod te kopen. Ik heb o.a. een Nokia telefoon (N97) met vele MP3's, is dit niet aan te sluiten met b.v. een verloopkabel?
Nog mooier zou natuurlijk zijn een USB-stick.
Wie kan mij helpen?
Gebruikersavatar
door sweeper
#49371
Helaas voor zover ik weet past op Ipod aansluiting alleen een Ipod, dat heeft Apple wel voor elkaar.
Is er in de wagen niet nog ergens een AUX aansluiting?

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Op mijn aftermarket radio zit standaard een Ipod aansluiting, en ik heb nu net een N97 besteld. Ik zeg een beetje want ik heb wel een Ipod, maar als de Nokia het ook kan, waarom dan dubbel doen. :roll:


Het wordt hier op het forum gewaardeerd als je je even netjes voorstelt in een apart hoekje van het froum dat daarvoor is.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#49376
Is het de multimediabox die je meebesteld hebt? Ik heb namelijk op mijn nieuwe VW een multimediabox. Ik heb speciaal een iPod kabel gehaald die van de multimediabox naar een iPod stekker verloopt. Op deze manier kun je op de radio zelf door de iPod scrollen. Werkt perfect!

Ik kreeg standaard een kabel erbij die van de multimediabox naar een USB verloopstekker liep. Deze heb ik geruild met de iPod versie.
Dus wellicht is het mogelijk. Heb je een foto van de aansluiting in de auto?
Gr,
Vincent
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]