Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#58509
:wink:

Je kan ook de kopie-techniek aanpassen, ik geloof dat het net omgedraaid weergegeven wordt in Snippy (foutje) maar als je de andere kiest kun je ipv freehand de optie rectangular kiezen en dan krijg je een selektie vak ipv zelf moeten kiezen met de muis welk gebied je wilt kopieeren.
Gebruikersavatar
door sweeper
#58515
Yehhh...het is gelukt, maar helaas is de oplossing niet zo makkelijk voor jouw omdat die waarschijnlijk in je bios zit. Met je systeembeheerder opnemen lijkt dus de te volgen weg.
Gebruikersavatar
door marttin
#58522
sweeper schreef:Yehhh...het is gelukt, maar helaas is de oplossing niet zo makkelijk voor jouw omdat die waarschijnlijk in je bios zit. Met je systeembeheerder opnemen lijkt dus de te volgen weg.
Ik zal het dinsdag even met hem opnemen, dan is hij er pas weer, maar toch bedankt, toch weer wat verder gekomen :P
Gebruikersavatar
door sweeper
#58566
Ik ervaar de laatste dagen weer wat nieuws. Als ik de voorpagina van de site wil laden dan moet ik dat 2x doen. De 1ste keer krijg ik een lege witte pagina, dan nog een keer klikken, en dan laadt hij wel goed. Maakt niet uit welke computer ik gebruik, en of ik IE of FF gebruik. De computers draaien op Vista of 7, en alles heeft de laatste updates.
Gebruikersavatar
door Rommyke
#58567
sweeper schreef:Ik ervaar de laatste dagen weer wat nieuws. Als ik de voorpagina van de site wil laden dan moet ik dat 2x doen. De 1ste keer krijg ik een lege witte pagina, dan nog een keer klikken, en dan laadt hij wel goed. Maakt niet uit welke computer ik gebruik, en of ik IE of FF gebruik. De computers draaien op Vista of 7, en alles heeft de laatste updates.
Hoi Eric ,

Ik heb hetzelfde.
Durfde als niks meer zeggen.

Dacht dat het weer aan mijn IE lag.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#58569
Heb dat Paul volgens mij als eerste reeds aangegeven in t topic dat mn macs ermee begonnen erna ook op pc's en laptops met WindHoos dr op gezeten idem t zelfde.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#58577
Ik heb de cache op de server nog maar is opgeschoond.

Ik heb overegens nergens last van.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#58625
Ik heb gisteren de site en t forum ook geleegd qua cache en de computer maar hielp niet... blijf dr last van houden.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#58795
schijnbaar software updates gehad van software welke niet lekker met de login bridge software babbelt ben wat gaan zoeken online, nu log ik maar weer via t forum gewoon in tot ze een fatsoenlijke update ervan hebben.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#58836
Ik heb die update van hun geinstalleerd maar is nog steeds mis bij jullie?
Gebruikersavatar
door sweeper
#58841
marTTin schreef:Ja, hier ook nog het zelfde, ik kan niet eens inloggen via http://www.audittclub.nl maar moet steeds via http://www.tt-forum.nl , misschien heeft het hier iets mee te maken?
Dat zou niets uit mogen maken aangezien de 2de door gelinkt staat naar de 1ste.
Het inloggen heeft vaak te maken met hoe je instellingen van je browser zijn, want ik heb met beide (IE & FF) geen last, en hoef me ook niet steeds opnieuw in te loggen.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]