Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#54861
Beste TT'ers,

Ik wil op korte termijn mijn velgen opnieuw gaan spuiten. Ik ben nu op zoek naar de originele kleurcode voor de velgen (het gewone zilvergrijs). Ik ben wel op zoek naar een pot lak en niet naar een spuitbus. Ik heb namelijk beschikking over een kleine spuitcabine.

Tevens ben ik op zoek naar de stickers die op de naafkappen/centercaps zitten (voor 17" 6 spaaks TT velgen). Ben op zoek naar originele glanzend zwarte met zilveren audi ringen. Heeft iemand wellicht een bestelcode en prijs? Of eventueel de complete centercaps te bestellen met logo's?

Alvast bedankt en groeten,

Rick
#54866
Ik denk dat forumlid Ronnie je wel aan stickers kunt helpen in een aantal kleuren.
#54872
Heb ze hier ook nog van hem liggen voor m'n remklauwen :wink:
Maar bij het alvast beginnen met het opruimen van de berging, kwam ik de Motip 2k lakset weer tegen dus ook maar over een tijdje aanvangen daarmee en plakken!
#54985
RickTT schreef:Beste TT'ers,

Ik wil op korte termijn mijn velgen opnieuw gaan spuiten. Ik ben nu op zoek naar de originele kleurcode voor de velgen (het gewone zilvergrijs). Ik ben wel op zoek naar een pot lak en niet naar een spuitbus. Ik heb namelijk beschikking over een kleine spuitcabine.

Tevens ben ik op zoek naar de stickers die op de naafkappen/centercaps zitten (voor 17" 6 spaaks TT velgen). Ben op zoek naar originele glanzend zwarte met zilveren audi ringen. Heeft iemand wellicht een bestelcode en prijs? Of eventueel de complete centercaps te bestellen met logo's?

Alvast bedankt en groeten,

Rick
heb je niet een kleuren waaier tot je beschikking om de juiste kleur te bepalen?

de centerkapjes kan je wel bij de dealer bestellen, zo hele duur zijn deze niet volgens mij.

grTTz. dennis
#55366
Heb afgelopen week de nieuwe Centercaps (naafkappen) bij de dealer opgehaald, ik meen dat ik er 19 euro ps voor betaald heb. De auto ziet er weer een stuk frisser uit, aangezien mijn naafkappen volledig zwart waren, ipv chroom. Nu alleen de velgen nog een keer volledig spuiten. Tevens toen ik bij de dealer was maar een paar nieuwe Stabi rubbers met beugels meegenomen, was intotaal (met naafkappen) 100 euro kwijt. Best netjes toch?!

Groeten, Rick
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]