Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#55700
Verschillende stickers zijn binnenkort via de shop beschikbaar, mocht je ze al eerder willen stuur me via het forum een bericht.
DSC05214.JPG
DSC05215.JPG
DSC05219.JPG
DSC05240.JPG
audittclubjoop.jpg
Grote raamsticker, materiaal etched glass effect crystall folie met metallic er in verwerkt. Klik voor ene grotere foto! zie ook het rechter achterlicht, voorzien van ovale rode sticker op de unit.
DSC05230.JPG
Audi TT Club Sticker, set van 2 voor op de kleine zijruitjes van de Coupe

De stickers zijn zowel voor het aanbrengen aan de binnenzijde alsook aan de buitenzijde beschikbaar. Let hier op dat je dit vermeld.
DSC05234.JPG
remklauwstickers, zilvergrijs, wit, zwart
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door sweeper
#55702
2 vraagjes.

1. wat kosten ze, en..
2. die kleintjes op de zijruitjes, zijn links & rechts gespiegeld? (contour van de auto bedoel ik dan)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#55703
Grote raamsticker 17,50 p/st (normaal en gespiegeld, beschikbaar voor MK1 alsook MK2 met het MK2 TT logo)
Setje van 2 op de ruitjes 15,00 (normaal alsook gespiegeld verkrijgbaar, eveneens als MK1 en MK2 uitvoering. Ook contour van de TT welke ik van de MK2 versie nog moet maken)
Remklauwstickers per setje van 4 10,00 (speciale folie welke tegen warmte en vervorming kan)
Rood ovaal t.b.v. achterlicht 7,50 p/st

Als er een van de Clubleden met een nieuw type TT ze aangebracht wil hebben, meldt je dan want heb nog foto's voor de shop nodig als voorbeeld.

Ook voor de roadster zowel oud als nieuw type wil ik indien er een windscherm aanwezig is nog apart voor die modellen club stickers maken dus mocht je interesse hebben meldt het dan even.
Gebruikersavatar
door sweeper
#55708
Ze kunnen al wel in de shop staan, maar de shop is nog niet online.

Ron een pb sturen, en bestellen werkt nu nog beter. :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#55719
Staat allemaal al in de shop betreft deze stickers, maar t betaalsysteem is nog niet operationeel. Zodra de shop live gaat wordt dit gemeld en zie je de knop Shop op de Club Site in t menu verschijnen, tot die tijd kan men me een bericht sturen indien ze interesse hebben.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#55747
ziet er mooi uit ronnie! volgens mij heb ik de sticker ook wel eens meer dan
een jaar geleden bij ignas op z`n TT zien zitten of waren dat de proefstickers :D

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door Ronnie
#55843
2007 dr op geplakt tijdens de zeeland meeting dus die zijndr al een tijdje, tim rijdt met de kleine raam stickers als eerste geloof ik al rond en zo waren de raam stickers met audi tt club alleen nog op bestuursleden TT's te zien, maar goed ieder lid kan ze nu aanschaffen en eventueel aan laten brengen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#55855
dat zou best kunnen ja, toen had ik nog geen TT. ik zag foto`s van meetings daar stond die ook tussen waar jij hem op ignas z`n achterraam plakte van z`n auto.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]