Audi TT Club - Forum

Audi TT gespot of mogelijk iemand van het forum? Post het hier dan
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#58903
Dit is hopelijk niet iemand van 't forum ?
http://www.regio15.nl/actueel/lijst-wee ... ntaarnpaal
"De bestuurder van de auto die tegen de lantaarnpaal aan reed, is door de politie aangehouden op verdenking van rijden onder invloed." :x :x :x
#58908
die heeft aardig de vaart erin gehad als dat ding zo plat is van voor. het is wel een TT die opvalt met zulke wielen aangezien ze normaal vaak standaard 17 inch 6 spaak velgen hebben. ik ben benieuwd...
#58924
Heel dat eindstuk van die paal is naar beneden gekomen.. ik dacht eerst alleen het armatuur, vandaar de eerste hulpdienst voor die vrouw!

Waarom weet ik niet maar het vermoeden is wel iemand van hier, kan het ook faliekant mishebben hoor.Kenteken is voor enkele letters te lezen.

Slim is het iig niet nee.. en z'n TT heeft een flinke kater/gevalletje totall denk ik wel.
#66421
Ik heb zelf gezien dat deze tegen een paal aanreed... aardige klap hoorde ik ook maar hoe ze tegen die paal kan rijden is nog steeds een raadsel, en ow ow ow wat is het zonde, total loss is die niet.. motor heeft het begeven zoals de rest van de voorkant chassis is nog heel... maar dit is zowiezo geen grote TT liefhebber zoals mensen van dit forum...

Auto heeft lange tijd op zichtenburg gestaan ( Den Haag ) weet niet wat ze er nu mee hebben gedaan
#67826
Bij ons in belgenland vallen de lantaarnpalen vanzelf omver langs sommige snelwegen. dat geeft ook al een aardige klap zonder dat je ertegen vlamt :D :D :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]