- wo nov 17, 2010 1:54
#59869
Dag Mensen,
Heb ik net mijn koppeling laten vervangen bij de Vr6spec en ik blijf dit probleem houden; Ik doe het niet vaak maar het zou toch moeten kunnen--> ESP uit, Toeren laten oplopen tot 3500-4000 en dan de koppeling loslaten. Dan zou hij er toch netjes met wielspin ervandoor moeten gaan. Wat hij echter doet is helemaal niks en de toeren lopen op tot ik het gas loslaat.. Ik kom dus niet van de plaats Lijkt mij dus dat de koppeling slipt!? Maar die is echter hardstikke nieuw! Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Mvg,
Pascal
Heb ik net mijn koppeling laten vervangen bij de Vr6spec en ik blijf dit probleem houden; Ik doe het niet vaak maar het zou toch moeten kunnen--> ESP uit, Toeren laten oplopen tot 3500-4000 en dan de koppeling loslaten. Dan zou hij er toch netjes met wielspin ervandoor moeten gaan. Wat hij echter doet is helemaal niks en de toeren lopen op tot ik het gas loslaat.. Ik kom dus niet van de plaats Lijkt mij dus dat de koppeling slipt!? Maar die is echter hardstikke nieuw! Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Mvg,
Pascal
Audi TT Q 269pk/419nm(*** enginering), V6 diffuser, QS Grille, H&R variant 2 schroefset, Defqon 2 adapters, R32 Stab's, 18" S8 velgen(winter)/19" OZ Ultraleggera met Dunlop sportmaxx, Pipercross Viper induction kit, Forge DV007P, Forge Shortshifter, 3" downpipe, Katvervanger, Milltek Resonated uitlaat, 10/15mm spacers.