Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#60859
doezel schreef:dus, je koopt een adapter waar ik je expliciet voor waarschuw deze niet te kopen. je sluit hem gedeeltelijk aan en laat een draadje zomaar los liggen....

wat denk je zelf? Zou de fabrikant van die adapter nog gewoon wat draden over hebben gehad?

lees de handleiding maar eens die bij de adapter zat of neem contact op met de leverancier als je wilt weten hoe je het moet aansluiten. Hier kan ik je niet mee helpen.
Iets minder denigrerend mag wel alsjeblieft. Engin zal best een afweging gemaakt hebben voordat hij dit gekocht heeft. Dat hij daarin een fout gemaakt kan hebben, heeft hij jouw niet voor nodig om het in te wrijven.

Ik heb ook bedrading bij mijn radio die ik niet gebruik. Je kan hierbij denken aan bijv. schakel draad voor een subwoofer, actieve antenne, dimmende verlichting radio, stuur bediening, enz.

@ Engin - ga eens te rade bij Car Styling Oss. Charlotte (lid op het forum) heeft al meerdere leden de oplossing bezorgt.
Gebruikersavatar
door sweeper
#60896
Ik heb geen Bose, maar volgens mij gaat het geluid voor de achter speakers & sub via die versterker, dus zal je eerst een passende versterker moeten kopen of een eigen versterker en alles opnieuw bedraden.
#60934
Himm ik weet niet wat er is met mijn bedrading maar heb 2 stekkers.. Ze hebben destijds dubbele versterker achter gezet ofzo.. Ik ben langs 2 mensen geweest die wat verstand van hebben. De een kwam er niet uit en de andere wilt alles een voor een gaan testen met de draden enzo. Hij is de hele dag bezig ofzo en vraagt zo n 100 euro.. Vind het toch wel een dure grap eerlijk gezegd.. BAH
Gebruikersavatar
door Ronnie
#60935
100 euro is niets, al begrijp ik wel dat je liever alles direct werkend zou willen hebben.

Als ik in je schoenen zou staan dan haalde ik alle bestaande audio er uit en zou het eigenhandig opnieuw bedraden en alles aftermarket er in maken wat vandaag de dag beter is dan die bose van 10 jaar geleden. Maar goed dan moet je het wel kunnen heb genoeg mogen oefenen met eigen scooters en van anderen waar ik audio in gebouwd heb vroeger en de auto's die ik gehad heb ook tot er de aktieve systemen van Audi in zaten maar die werkten geheel en heb de radio altijd aan dus mij interesseert mp3 dvd of cd geheel niet.
#61157
en ja hoor.. Ik zat zelf een beetje te spelen. En opeens heb ik er wel geluid uit kunnen krijgen! Het was TOCH gewoon de adapter met de kastje eraan.. Alleen dat ene kabel die los zat heb ik gewoon verbonden met een andere los zittende blauwe kabeltje! Voila! Lets play the music. Toch nog bedankt iedereen!
Gebruikersavatar
door miel
#89876
Hebt er wel lang over gedaan om die oude eruit te krijgen :shock:
684EDDD8-4BD6-44E8-A4F7-F49273AE4483.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]