Pagina 8 van 9

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: wo feb 23, 2011 18:55
door goTTzilla
wat jij hebt martin is idd niet normaal, dat gaat echt hard geloof ik graag.

een standaard TT met een chiptuning vindt ik nou niet echt boeiend. het gaat wel leuk en je rijdt wel wat sneller dan een gewone auto maar super kan ik het niet noemen.

in samenwerking met het gewicht gaat het niet woest.

had er wel meer van verwacht aangezien het wel een sportief model is de TT.

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: vr feb 25, 2011 0:35
door denders
Het is ook maar een 1.8L, het verschil is wel flink meer na tuning in mijn geval dan.
Vind het jammer dat de MK1 nooit met 2.0L of 2.3L is uitgekomen, mijn vorige auto had een 2.0L/16V dan maar echt hele fijne motor.

Maar bij meer oomphh denk ik dan meer aan het andere favo duitse merk waar ik gek van ben, die uit dezelfde tijd hebben dan ook een 3.4/6 Turbootje maar het is net wat je wilt..
(of wat Martin heeft)

Persoonlijk ga ik altijd een auto kopen voor het model, rest komt daarna.
Vind hem wel te zwaar de TT, maar goed hij is dan ook daarmee superveilig.
Een kit-kar achtig iets zal het nooit worden, althans heb niet zo zin in de auto te strippen.. :wink:

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: vr feb 25, 2011 11:57
door goTTzilla
er zit wel verschil in na het chippen, heb ik zelf 1,5 jaar geleden ook ondervonden maar dan nog vindt ik het niet woest gaan.

er moet minimaal een 6 pitter onder de kap zitten met wat mods voordat het leuk wordt.

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: vr feb 25, 2011 12:48
door denders
Lijken mij ook hele fijne motoren.
Jammer alleen dat de benzine naar de 1.70 voor al de euro95 gaat komen straks door een of andere smoes weer!

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: vr feb 25, 2011 13:02
door goTTzilla
helaas wel. er staat hier nu 1.62 op de borden maar vrees dat de verkoop prijs snel richting de 1.70 gaat. en dan heb ik het nog niet eens over de adviesprijs :(

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: vr feb 25, 2011 15:15
door marttin
En dan moet er ook nog iedere keer 98 octaan in ook, tja...

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: vr feb 25, 2011 15:35
door goTTzilla
het is een leuke hobby om auto te rijden maar het houd een keer op.

dan de fiets maar pakken voor de korte eindjes, alleen de zon moet er dan nog wel even bij komen :)

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: vr feb 25, 2011 22:57
door Ronnie
verlaag de btw naar 6% voor o.a. de bouw... die lui werken het verschil van btw wel weer weg in de eindprijs waardoor de consument gewoon betaald wat ze normaal zouden moeten betalen... dan denkt politiek den haag waar halen we het verlies weg... ach accijnzen omhoog... Shell dikke winst... waar komt dat toch vandaan... wat doet een partij in de politiek die roept dat moet omlaag de benzine... ja zo krijg je wel kiezers aan je zij... t is gewoon een duur rot spelletje vanuit politiek den haag en shell bestuurt gewoon mee...

veel brandstoffen komen via de haven hier binnen en gaan verder europa in... waarom kunnen ze daar flink lagere prijzen hanteren? het is gewoon kunstmatig hoog houden door de overheid... correct me if i'm wrong!

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: vr feb 25, 2011 23:57
door sweeper
Ronnie schreef:verlaag de btw naar 6% voor o.a. de bouw... die lui werken het verschil van btw wel weer weg in de eindprijs waardoor de consument gewoon betaald wat ze normaal zouden moeten betalen...
Maak ze nou niet wijzer dan ze zijn, anders kan ik jouw rekening niet betalen slimmerd. :roll: :D

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: za feb 26, 2011 14:36
door denders
Dat programma "de rekenkamer" zou eens moeten onderzoeken waar die benzineprijs nou uit bestaat, lijkt me een erg interessante aflevering terwijl hier in de europoort de fabrieken staan! Zowieso is bijna (afgerond) 1 euro voor de staat per liter aan belasting!!
Terwijl ik over het geld waarmee ik dat betaal allang belasting over is betaald...
Op vakantie-eilanden is het o zo vaak stukken goedkoper, terwijl het daar ingevlogen of ingevaren moet worden.
En waar blijven die alternatieven?
Als je accu's verrot gaan van je hybride ofzo ben je 6 of 8000 euro kwijt en ze zien er niet uit die auto's.
Er was ooit een sportwagentje op tv wat op stoom reed, nooit meer wat van gehoord!
Diesel is leuk, maar niks voor mij en mede door de wegenbelasting die 2x zo hoog dan weer is, straks is de diesel gelijk aan de jaren 90 benzineprijs!

Jan met de pet die moet werken voor zijn geld wordt steeds meer de strop aangetrokken. En dan nog scheve ogen als je voor je zuurverdiende spaargeld voor 25000 euro een TT kunt kopen en op jezelf in een mooi appartement woont
.
Maar goed, daar gaat dit forum verder niet over maar het zit me wel steeds vaker dwars aan de pomp. Als we nou allemaal eens een keertje het land platleggen eindelijk, moet je eens opletten wat er allemaal mogelijk is. OV is in ieder geval voor veel mensen totaal geen optie!

Straks mag je weer buigen voor staatsbekleders en je zakje munten afgeven zoals in de middeleeuwen, het is nu niet veel anders alleen ze mogen je niet meer kastijden en slaan...

(Sorry voor de offtopic :oops: , maar jullie zullen ook wel een mening hebben?)

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: za feb 26, 2011 15:20
door goTTzilla
heb je gelijk in alleen mogen de mensen om mij toch wel blijven rijden.

wij hebben een autobedrijf en moeten het toch wel hebben van de reparaties.

als men stopt met rijden hebben wij ook weinig te doen :(

van de 10 auto`s die je verkoopt in de week heb je het ook niet echt druk.

maar eens het land plat leggen lijkt me een goed idee.

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: za feb 26, 2011 17:07
door denders
Ik denk dat autobedrijven ook niet bang hoeven te zijn, auto's in welke vorm zullen altijd markten onderhoud/reparaties voor zijn.
Overigens Nederlanders staken niet meer collectief, zit er gewoon niet in volgens mij dus ik ben bang dat we blijven gewoon rijden al is het straks 2 euro de liter..

Best krom, zit ik gisteren TopGear te kijken en dan zie je ff een Bugatti Sport (prachtig hoor) die 431 km/u kan en dan 7,7L per minuut verbruikt en waarvan 4 bandjes even 20000 pond kosten!
Ik begrijp niet hoe deze auto's rendabel kunnen zijn ook al weet ik dat er best nog miljonairs rondlopen overal..

Maar goed, terug naar de realiteit ik hoop dat zulke programma's als de rekenkamer toch echt dit op gaan pakken. :mrgreen:
We betalen ons blauw en aan de andere kant kieperen ze geld over de verschillende balken.

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: zo feb 27, 2011 1:21
door Ronnie
Moet je eens nagaan hoeveel miljoenen er elke dag in de schatkist gaan... en wij allen maar tanken.

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: zo feb 27, 2011 3:36
door denders
Van elke liter afgerond even 1 euro in de schatkist denken..
en dan nog van alle rest!

Oja, zo'n "gewone" Bugatti heeft op topsnelheid de tank van 100 Liter in 12 Minuten leeg... :smt003

Re: Algemene Ledenvergadering 2011

Geplaatst: zo feb 27, 2011 14:04
door Ronnie
Ja en terecht want die ontduiken veelal hier de belasting en dan kunnen ze niet overal onder uit hahaha