Audi TT Club - Forum

Heb je je TT of een andere auto onder handen genomen, plaats hier je behaalde resultaten
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65277
niet zoveel werk hoor het spuiten, het schuren is het minste in samenweking met het weg werken van de stoeprandschade :(
Gebruikersavatar
door WimTT
#65286
Kun je dat in een spuitcabine doen met proffesioneel gereedschap? En heb je de banden eraf gehad? Dan kun je het denk ik zelf wel proberen.
Maar als je dat moet doen met de banden erop en een spuitbus zal het niet zo mooi worden, toch?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65289
ha ha ik heb het juist zo gedaan. heb de banden van de hiel gedrukt en gaan schuren en gespoten met een spuitbus. je ziet het verschil niet met een spuitcabine.
Gebruikersavatar
door WimTT
#65291
:lol: :lol: oke dan is dat goed gelukt, ziet er mooi uit :wink:
Gebruikersavatar
door denders
#65297
Als je goed kunt afplakken en de tijd ervoor neemt gaat het ook heel mooi, zonder dat je het ziet. De manier van dennis is ook een goede omdat je dan meer bij de rand kan komen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65301
afplakken wil voor geen meter, het is rubber waar je op moet plakken en dat wil niet goed plakken.

zal trouwens weer beginnen met schuren nu aangezien de velg rechtsvoor weer stoeprandschade heeft :( :( (niet mijn schuld trouwens)
Gebruikersavatar
door denders
#65308
aiiii...diegene bedankt voor zo snel alweer de schade maken? :roll:
Gebruikersavatar
door WimTT
#65315
Ben ik blij dat mijn vrouw er niet in wilt rijden :D .
Maar dat weg drukken van de hiel, laat je dan de banden leeglopen? En hoever duw je ze dan van de hiel?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65355
inmiddels is de schade weer hersteld en ben ik vanaf nu de enige nog die erin rijdt.

je laat de band leeg lopen en drukt hem over de dikke rand op de zijkant van je velg. hij blijft dan wel hangen erachter. hij komt er pas weer overheen als je de band oppompt. je krijgt het trouwens niet zonder banden de-monteer apparaat voor elkaar.
Gebruikersavatar
door WimTT
#65405
ja dat dacht ik al en ook niet erop als je geen goede luchtcompressor hebt.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65406
WimTT schreef:ja dat dacht ik al en ook niet erop als je geen goede luchtcompressor hebt.
hoe bedoel je precies? ik heb het met spuitbus gedaan. niet met compressor en verfspuit.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#65412
Rubber plakt niet? kijk eens goed naar de caddy op t rubber zit de folie nog steeds ;)

Indien ik velgen spuit trek ik t hele wiel in folie ga heerlijk aan t föhnen krimpt t er mooi omheen, dan de cirkel er uit snijden net langs de rand en dan naar beneden duwen en even föhnen. Vervolgens spuiten... alleen wat er dan kapot getrokken wordt blijft verdomd goed plakken kan je dus voorzichtig met t mes er op.

Laat wel altijd de wang wegduwen wat je al aangeeft.
Gebruikersavatar
door WimTT
#65414
Ik bedoelde, dat als je geen goede compressor hebt je de band er ook niet meer goed op krijgt. De band moet door de luchtdruk over die rand heen ploppen.
De compressor die ik heb gaat maar tot 6 atm.

Gebruik je trouwens bij het poetsen een poetsmachine? Ik vond het veiliger om het toch maar met de hand te doen. :)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65442
ooh zo, ja klopt met weinig druk krijg je de platte banden niet om de velg heen goed.

ik heb wel een polijst machine gebruikt, werkt stukken makkelijker. doe dit al jaren zo dus niet echt eng meer te noemen vindt ik.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]