Audi TT Club - Forum

Hier kun je gestolen auto's plaatsen of gerelateerd aan de auto gestolen onderdelen, bijv. velgen.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#65517
OPROEP: AUTO GESTOLEN

Wil iedereen uitkijken naar een zilveren Audi TT Quattro met kenteken 49-GL-LS
De betreffende auto is op donderdag 5 mei tussen 8:35 en 13:15 gestolen van de openbare parkeerplaats van de Hockey-/tennisvelden tegenover Maaswijkweg 3, Spijkenisse...

Afbeelding

Heeft iemand iets gezien, gehoord of meer informatie?
let me know!

broere_paul@hotmail.com
06 12436411

(zit nu druk op mijn werk, vandaar het korte bericht... toelichting volgt)
#65518
Echt diep triest dit, ongelooflijk!
Ik hou mijn ogen open maar vrees het ergste.
Zal je nummer in mijn telefoon zetten, je weet maar nooit!

Groet, Dennis
#65519
Echt balen zeg!!!!! Ze moeten leren om van andermans spullen af te blijven? Zat er geen alarm op dan? Denk dat die nu ergens in Polen staat want daar gaan de meeste gestolen auto's heen. Hoop dat je een goede verzekering hebt afgesloten
#65520
Dat van andermans spullen afblijven is nog iets van 1950, gaat helaas nooit meer terugkomen.
Je moet maar eens kijken hoe sommige aso's tekeer gaan tegen politie e.d. en wat dacht je idd. van o.a. Oostblok-bendes.
Het is niet altijd even eerlijk in NL vanuit de overheid of krom maar de tijd dat de touwtjes uit de brievenbussen hingen is al heel lang geleden.

Ben wel blij met m'n extra TT alarm en de volgende auto heeft het/of ik zet het er op.
We lezen de rest wel.. zoals je zegt Maestro, hopelijk goed verzekerd.
#65521
Auto is tegen diefstal verzekerd... maar het is maar afwachten hoe de expert de dagwaarde gaat bepalen.
Het was een perfect exemplaar, maar heb er 2 weken terug ook een stevige prijs voor betaald... ik hoop dat men daar rekening mee houdt.

Overigens stond de auto stevig op de handrem, heeft uiteraard een startodnerbreker, maar was tevens voorzien van een af-fabriek alarm! Dat houdt ze tegenwoordig ook niet meer tegen.

Men heeft het waarschijnlijk in de gaten gehouden, omdat ik regelmatig de hele ochtend/dag op dat perkeerterrein sta..
ik sta nog steeds verteld vna de brutaliteit om langs een drukke straat op klaarlichte dag een auto mee te nemen... :(
#65522
Ik hoop dat de dagwaarde nog een beetje redelijk is, ze kijken vaak gewoon in een tabel.
Je had dus geen extra alarm geintegreerd.

Zal wel weer zo'n bende stel eikels zijn die van jatten hun levensstijl bekostigen.
Sterkte met de afwikkeling, keep us updated.
Laatst gewijzigd door denders op vr mei 06, 2011 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#65527
Inderdaad diep triest. Aangezien je hem nog maar twee weken geleden hebt gekocht heb je volgens mij wel bewijs wat de waarde van de auto is/was.

Succes met de afwikkeling en hopelijk kan je snel weer een vervanger vinden!
#65537
Echt heel zielig voor je.
Ik zou niet weten wat ik zou
doen als ik van m´n werk af kom en
zie mijn TT niet meer staan..

Succes & hopelijk reageer je terug
met positieve informatie
#65681
Helaas nog geen nieuws.

Bij informeren bij de politie kijkt men alleen in het systeem of het vinkje aan staat bij "aangever op de hoogte houden". Schiet niet op.

Een expert via de verzekering zal binnenkort contact met me opnemen om de dagwaarde te gaan bepalen.

Iemand tips??

Afbeelding
#65682
Goed dat je meerdere kanalen hebt gezocht zo te zien in de krant maar ik ben bang dat de slotzin van toepassing is...

Ik denk ook dat je er wel uitkomt met de verzekeraar, we horen het wel als je meer weet.
Heb hem niet gespot helaas.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]