Audi TT Club - Forum

Post hier links van anders sites, tuning bedrijven, persoonlijke sites, clubs enz. om met elkaar te delen.
Forumregels: Indien u een commercieel doel heeft om een link te posten, neem dan contact op met info@audittclub.nl en geef aan dat u wilt sponsoren. Indien u slechts een link wilt plaatsen met een commercieel doel dan loopt u het risico dat uw account wordt geblokkeerd en de geplaatste post(s) worden verwijdert van het forum. Indien accounts spam blijven posten worden deze geblokkeerd en volgt er eveneens een IP ban.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66257
creative117 schreef:Was dat een geheim bericht in code Ronnie?

Enja, hij kan ook in een Roadster, ik hik zelf ook al 2 jaar tegen de prijs aan........
roger daar staat gewoon dat die bij charlotte van der pluijm vandaan komt ofwel carstyling oss, charlotte op t forum... snapte? :smt005 :smt006
Gebruikersavatar
door sweeper
#66260
Ronnie schreef:
creative117 schreef:Was dat een geheim bericht in code Ronnie?

Enja, hij kan ook in een Roadster, ik hik zelf ook al 2 jaar tegen de prijs aan........
roger daar staat gewoon dat die bij charlotte van der pluijm vandaan komt ofwel carstyling oss, charlotte op t forum... snapte? :smt005 :smt006
Je kan het Roger toch niet kwalijk nemen dat hij Charlotte niet kent. :roll: :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66261
neuj doe ik ook niet... maar t is geen geheim taal

mp = marktplaats voor de rest is t leesbaar
Gebruikersavatar
door WimTT
#66285
ik ben ook in voor een groupbuy!
door creative117
#66289
Alles klar ja jetzt der Ronnie (ik ben al aan het oefenen voor aan het eind van het seizoen.....). Een groepsbuy...... leuk, maar dan moeten we wel voor de 165 euro gaan. De wereld is klein, zeker als het gaat om het versturen van 10 armsteunen......
Gebruikersavatar
door SpAnKy1990
#66293
Als dat zou lukken voor 165 euro zou ik ook mee doen. Boven de 200 haak ik af ;-)

Groetjes,

Tony
door creative117
#66295
Nou, daar gaan we dan,

Stap 1:

beste Eric, zou je voor de aankomende armsteun kopers de indertijd verkopende partij nog kunnen achterhalen?

Bedankt,

DE AANKOMENDE ARMSTEUNKOPERS.
Gebruikersavatar
door sweeper
#66296
Nee. Was een particulier in Engeland die 2 jaar geleden een paar van die armsteunen via eBay aanbood.
Gebruikersavatar
door miel
#67812
bij mij zit die armsteun boven op de handrem, zonder in de weg te zitten,medium comfort.
vraagje, is dit eigenlijk standaard bij de mk II??
door PieTTaudi
#68172
Bij deze wil ik me graag aanmelden voor de groepsbuy, het lijkt me een nuttige aanschaf ook al is het prijzig. Vooral op langere afstanden vind ik een armsteun perfect.
Dan natuurlijk wel die van Design Car.

Ik lees het wel als er 10 in bestelling staan.....dus beste TT-ers, maak niet al je vakantiegeld op....

groeten , PieTTer
Gebruikersavatar
door mawe
#68187
Bij mij zit het er anders niet op en voor zover ik me nog herinner stond dit ook niet in de optielijst ofzo. Maarja, is ondertussen weeral vier jaar geleden, 'k kan dus verkeerd zijn.
Gebruikersavatar
door miel
#68315
Is indeed niet zo groot, voor mijn armpjes wel voldoende, het hangt blijkbaar van het bouwjaar af of ie erop zit of niet. zelf zou ik hem niet meer kunnen missen. Je zou er wel vanuit moeten kunnen gaan deze te kunnen bestellen...
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]