Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door eric v.
#83652
He Dollo,
Ziet er goed uit.
Heb je nog veel vocht in je deuren?
Zal je toch de hardtop moeten afstellen,heb eem pdf voor je over hoe en wat.
Heeft Macdreamy ook gebruikt.

Groet Eric V.
door DreamWalker
#83653
eric v. schreef:Zal je toch de hardtop moeten afstellen,heb eem pdf voor je over hoe en wat.
Heeft Macdreamy ook gebruikt.
True :D

Volgens mij is het een kwestie van de 2 achterste pinnen zodanig te verstellen dat je voldoende druk moet uitoefenen om ze te vergrendelen.

Ik ben niet 'speciaal voorzichtig' geweest tijdens mijn laatste wasbeurt met foamen en afsproeien, en toch nergens waterlekkage gevonden achteraf.
Gebruikersavatar
door peter1981
#84048
niet te vaak zien zoiets want dan ga ik die van mij inruilen :D
Gelukkig besef ik dat ik een fiets mee moet kunnen nemen maar mooi is het wel
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#84049
Auto even nagetrokken, blijkt geimporteerd te zijn toen hij een half jaar oud was. Ook is het geen Quattro, dus even die logo's op dashboardkastje en grille verwijderen :D
Gebruikersavatar
door eric v.
#84064
Heb nog nooit een fwd 1.8 met een zesbak gezien.
Of ze hebben er een andere knop op gezet en dashbordkastje enz.enz.of het is een quatro.
Wat denk je,er was een quatro in 180 pk met een enkele uitlaat, ja.

Groet Eric V.
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#84927
Zag 2 weken geleden voor het eerst een dolomietgrijze met beige leer in het echt rijden. Mooi dik met 18" en dacht even mezelf tegen te komen! Hier nog eentje: http://www.autowereld.nl/audi/tt-roadst ... tails.html

Inmiddels brandstoffilter en luchtmassameter vervangen, rijdt weer helemaal super, kan de automaatrevisie gelukkig nog even wachten. Ook nieuwe kentekenverlichtinghouders met apart aangeschafte LED's geregeld. Verder heb ik m'n TT ook uit laten lezen door de dealer. Eindelijk van de brandende motor- en esp-lampjes af!

Meteen nieuwe bobines gescoord, gratis (!!! ga naar je dealer indien je dit nog niet gedaan hebt !!!)

Ook een volledige aircobeurt, die kost nu 99 euro inclusief geurbehandeling. Weer lekker fris en goed werkend, want dit had ik nog nooit gedaan (sinds de aanschaf in 2011).

ps. ook eindelijk 102 verkrijgbaar in de buurt, fatsoenlijke brandstof waardoor hij wellicht nog beter loopt 8)
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#85108
De RS4’s zijn gisteren eindelijk opgehaald. Had ze vorig jaar zo’n 4 maanden te koop staan voor 500, niemand die ze wilde hebben, dus ben ik er zelf nog een jaartje mee gaan rijden. Afgelopen weekend weer voor 500 online gezet en meteen stroomden de reacties binnen. Gister de velgen eronder uit en meteen verkocht. Jongen uit Vianen met een 2003 TT Coupe FWD was de eerste dus daarmee afgesproken. En natuurlijk even vermeld dat ik de foto’s wel op dit forum zie verschijnen ;)

Waarom verkocht?
- Banden volledig op gereden
- Ik zie ze om iedere straathoek, gister nog een oude A3 met de imitatieversies gezien
- Rijd er al een paar jaar mee, ben er volledig op uitgekeken
- Naafkapjes zijn diefstalgevoelig (eenmaal gestolen in Amsterdam centrum)

Ik kijk voor volgende zomer uit naar een setje Votex, BBS RS2 of QuattroSport. Momenteel de 16” winterset er al onder.
Voorkeur voor Votex:
- Open velg en daarmee totaal iets anders dan RS4
- Makkelijk schoon te houden
- Lichtgewicht
- Zeldzaam
- Geen naafkapjes die men kan stelen
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85110
Valt mee dat de hele TT niet meegenomen is in Amsterdam en t alleen bij de naafkapjes gebleven is, vorig jaar namen ze in Amsterdam de hele Seat Leon mee op een paar strookjes rubber van de raamrubber na. Ben benieuwd wat eronder gaat komen dat zullen we t.z.t. wel zien wat je gevonden krijgt en zal monteren onder je TT.
Gebruikersavatar
door DolomiteGreyTT
#85131
Inmiddels ook weer fijn de hardtop erop. Ik doe mijn TT sowieso nooit meer weg. Mijn financiën ingecalculeerd hebbende, hierbij een globaal plan voor komende jaren:

2015-2016
Votex velgen
Nieuwe voorruit
Automaat laten checken (schokt bij koude motor van 2 naar 3)
OSIR carbon spiegelkappen

2017-2020
Achteraf ingebouwde alarm uit laten bouwen (lekstroom, mijn accu is momenteel binnen 48 uur leeg)
Parkeersensoren eruit (vind de 4 pukkels erg lelijk)
Parrot eruit (ik bel via mijn Alpine X305S)
CD-wisselaar en navigatie eruit (zeer verouderd)

Koplampen openmaken en oranje knippers donker spuiten

3.2 V6-bumper + roosterrand/koplampsproeiers wegwerken
Hoogglans zwarte roosters

Kofferklep roestvorming spoilerrand wegwerken
OSIR carbon spoilerverlenging

Achterbumper parkeersensoren wegwerken (evt. huidige verkopen en nieuwe bumper)
Hardtop in kleur (momenteel zwart)

2020 en verder:
Milltek 2 uitlaten
OSIR carbon diffuser
QuattroSport velgen
40mm schroefset + 20mm spacers achter + 15mm spacers voor
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]