Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#69435
He mannen,

ik ben al sinds jaar en dag bezig met detailen van auto's en weet er dus ook wel e.e.a. vanaf.

Is er hier misschien behoefte aan een topic hoe je het beste je auto van A tot Z en zowel handmatig als machinaal kan doen?

Zo ja, ga ik er ff een keer een paar uurtjes voor zitten :)

Gr.
#69438
Dag Alex,

How-To's op het gebied van detailen vind je redelijk wat op het internet. Bijvoorbeeld op Carclean.nl & Meguiars forum zijn enorm veel onderwerpen reeds beschreven. Eventuele aanvullingen en/of TT-specifieke "tips & tricks" zijn natuurlijk altijd van harte welkom :!:
Het zou jammer zijn als je er veel tijd insteekt, terwijl het ergens anders zo voor het oprapen ligt :wink:

Groeten
Joop
#69440
Dag Joop,

dat klopt natuurlijk, maar het is altijd handig als het lokaal op jullie forum staat toch? Elke keer doorverwijzen is ook niet altijd je van het. Een clubforum is natuurlijk gemaakt om zoveel mogelijk lokale data en info te hebben. Vind ik dan hoor ;)
#69443
Uiteraard, daarvoor is dit poetsforum ook in het leven geroepen :wink:
Nu weet ik niet of je de mogelijkheden hiervoor hebt, maar wellicht is het een idee om in de toekomst eens een soort van meeting/clinic te organiseren samen met de TT Club?

Groeten
Joop
#69445
Dag Joop,

Ik zal hier eens overleggen met mijn vader of het mogelijk is om een poetsclinic te organiseren. Misschien kan ik met mijn leverancier Smartwax ook wel zoiets regelen om dat bij hun op de zaak te doen. Ze hebben net een nieuw pand, en daar zijn de mogelijkheden legio. Maar ik denk wel dat er dan minimaal een 10tal inschrijvingen voor nodig zijn.

Voordeel is daar wel, dat als je specifieke vragen hebt met betrekken tot delen van je auto, je wel ter plekke geholpen kan worden.

Ik ga eens kijken wat ik kan regelen! Hou je op de hoogte! :D
#69451
Het is niet alleen het uiterlijk vertoon, maar ook het in stand houden van de lak van je wagen met de best mogelijke bescherming.

Er is zoveel te krijgen, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.

Ik ben zelf begonnen met Meguiars, maar werk nu uitsluitend nog maar met Smartwax en Chemical Guys. Dit vanwege een veel gunstigere prijs/kwaliteit verhouding en dat veel Chemical Guys produkten ook te verdunnen zijn, waardoor je er dus langer mee doet.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]