Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Nickystarx
#72695
Hallo,

ik ben net de trotse eigenaar geworden van een Audi tt 1.8T Quattro. Ik heb deze wagen in Duitsland gekocht en ingevoerd in Belgie. Tot hiertoe geen probleem. Echter bij de keuring stelde men vast dat de laatste 2 cijfers van het chassisnummer niet meer leesbaar waren. Via de invoerder van audi heb ik de gegevens gekregen van het enig bedrijf in Belgie dat een chassisnummer mag herslagen. Probleem is echter dat dit enkel voor Belgische wagens geldt en aangezien de mijne nog niet ingeschreven staat in Belgie, gaat dit niet. Iemand hier ervaring of kennis van?
Alvast bedankt,

Nicky
door Auto.rallye
#72698
Hoe bedoel je niet meer leesbaar? Bij mij is het plastic over het nummer heel lelijk geworden.
De nummers zijn toch ingeslagen? Die kunnen toch niet minder slecht worden? Hebbenze er mee geknoeid?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72740
Het is in feite heel simpel, met speciale apparatuur kunnen ze exact zien wat er in geslagen staat voor 2 laatste nummer. Want elk nummer geeft een unieke inslag met de daarbij behorende vervorming van staal. Zo achterhalen ze bij de technische dienst van de Politie dat er frames overgetikt zijn van brommers, scooters, motoren, auto's, vrachtwagens, etc.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72751
Ik wil niet lullig zijn Eric maar bij de Belgen zijn ze flink strenger... als daar alle 8 de plekken correct moeten zijn dan hang je dus...
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]