Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door stivoman
#74917
Mooi dagje vandaag, veel mensen gezien en gesproken!
Bedankt iedereen en tot de volgende keer


(Joop vergeet de zon dan weer niet :mrgreen: )

Grtz Steven
Gebruikersavatar
door Terpelle
#74920
Remco,

Bedankt voor de gastvrijheid vandaag! Ook de dames bedankt (sorry, ben de namen kwijt) voor de koffie, broodjes enz. Leuk om zoveel mensen met gelijke interesse te ontmoeten. Graag tot de volgende keer! Euh...tot de winterbandjes er op moeten.

Groet,

Riny & Chris
Gebruikersavatar
door WimTT
#74921
Net thuis van een hele leuke MeeTTing bij Remco. Was zoals andere keren weer prima geregeld met 2 mooie toertochten. Bedankt Joop en andere die het georganiseerd hebben.
Nu is het wachten op de foto's.
Groeten, Wim
Gebruikersavatar
door patje007
#74923
SCHITTERENDE dag gehad , het was prima weer en de 2 ritten waren super ! :smt004

Jammer dat na de 1ste rit de helft vd deelnemers al waren verdwenen ... :lol:

Heb niet echt veel gebabbeld (ik ben niet zo'n typ dat bij iedereen supersociaal gaat tetteren :oops: + jullie rare taaltje hè ...) , maar toch met enkele mensen kunnen praten , alleen ken ik hun forumnamen niet . :D :D :D

enkele pics :arrow:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
door Auto.rallye
#74924
Hoewel wij wat eerder weg moesten wegens verplichtingen elders (sorry patje007) vonden we het een heel leuke bijeenkomt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jammer dat we veel mensen niet hebben kunnen spreken maar wellicht dat we de volgende keer hier meer tijd voor hebben.

Ik ben nog wel benieuwd naar de ervaring van de rode TT met de chiptuning. Misschien dat hij zijn ervaring met ons kan delen via een aparte topic.

Overigens viel mij wel op dat ik de enige was met een blauwe TT. Ik weet niet precies wat dat zegt .....

Dank aan de organisatie en tot de volgende keer :smt006 :smt006
Gebruikersavatar
door Ronnie
#74925
Ben mn 750 foto's aan t aankijken geweest toen ik thuis kwam, paar aangepakt en toen vond ik t welletjes. Begin is gemaakt en heb die eerst maar op Facebook geplaatst:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 811&type=3

Wie foto's heeft plaats ze aub hier of stur de foto's via http://www.wetransfer.com en voer info@audittclub.nl in als ontvangend e-mail adres.

Bedankt voor de grote opkomst :D
Gebruikersavatar
door Haas22
#74927
Organisatie en Remco bedankt voor de leuke meeting.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#74935
Ook namens mijzelf wil ik iedereen enorm bedanken voor de overweldigende opkomst en het enthousiasme waarmee we deze dag tot een grandioos succes hebben weten te maken :thumbright:
Ik denk dat we kunnen terugkijken op één van de grootste TT bijeenkomsten en bovenal één van de langste slinger TT's op weg :)

Naast de ontelbare foto's (mede dankzij Ronnie :wink:) heb ik ook nog het nodige op film vast gelegd. In totaal zo'n 20Gb aan beeldmateriaal (± 4 uur film), dus ik mag me weer gaan uitleven! :P
Mochten er toevallig nog meer mensen gefilmd hebben, laat het mij ff weten. Misschien is het leuk om e.e.a. samen te voegen!

Graag wil ik *** en zijn team expliciet bedanken voor de gastvrijheid en de inzet om deze dag tot een ongeëvenaard hoogtepunt te brengen! :smt038

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#74936
Auto.rallye schreef:
Overigens viel mij wel op dat ik de enige was met een blauwe TT. Ik weet niet precies wat dat zegt .....

Dank aan de organisatie en tot de volgende keer :smt006 :smt006
Dat je de enige blauwe was? er zijn meetings geweest dat die er toch een flink aantal aanwezig waren, maar geen idee waarom die er niet meer bij waren. Heb zelf een Mauritius parelmoer blauw metallic exemplaar in bezit gehad met een zwart interieur.

Bedankt voor de aanwezigheid en tot de volgende keer!
Gebruikersavatar
door Roadster61
#74937
Auto.rallye schreef:
Overigens viel mij wel op dat ik de enige was met een blauwe TT. Ik weet niet precies wat dat zegt .....

Dank aan de organisatie en tot de volgende keer :smt006 :smt006
Niet helemaal goed gekeken @auto.rallye
Wacht dacht je van deze ?? (lekker donkerblauw) :smt006 :smt006
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]