Pagina 5 van 5

Re: Terugblik: 23-09-2012 @ *** Auto's

Geplaatst: do nov 01, 2012 17:32
door KeeTT
Top filmpje weer!

Re: Terugblik: 23-09-2012 @ *** Auto's

Geplaatst: vr nov 02, 2012 11:10
door WimTT
Mooi gemaakt Joop!!

Re: Terugblik: 23-09-2012 @ *** Auto's

Geplaatst: vr nov 02, 2012 12:39
door miel
Ronnie schreef:Richard,

Is waarschijnlijk de originele DV, die mist net de boot als ik t zo noemen mag... kan de druk na t chippen niet correct handelen. Vervangen voor een alu exemplaar van Forge die kan veel meer druk aan en behouden. Daar wordt de motor tevens iets zuiniger van, omdat je het turbo gat aanzienlijk verkleind. Het rijgenot is dan nog aangenamer.

Diverter Valve = DV

Remco heeft ze op voorraad en had ze dus liggen ook in de werkplaats...

Gr. Ronnie
Wat eigenlijk niet echt terug te vinden is int forum: ik (en velen hier) rijden S-tronic, waar tijdens het schakelen een bijna onbestaand turbogat is, is een betere DV-valve plaatsen zinvol dan ??

Re: Terugblik: 23-09-2012 @ *** Auto's

Geplaatst: ma nov 05, 2012 0:30
door Ronnie
Heeft altijd zin, want ie Forge DV's houden veel meer druk vast en kunnen meer druk aan. Die plastic Bosch gevalletjes met de slappere veren... ach gewoon een monteren en uitproberen ;)