- za dec 23, 2006 22:10
#6332
Beste Jerremy,
Het probleem over de ondeugdelijke instrumentenpanelen van de TT's in de bouwperiode tussen 2000 en halverwege 2004 is naar mijn bescheiden mening echt bekend bij de fabriek, de importeur en de dealers. Er is in Nederland ook sprake van een coulanceregeling echter deze geldt tot een bepaalde leeftijd.
In Engeland is het naar ik lees beter geregeld, daar worden de ronddraaiende metertjes van de TT's, zoals het hoort, vervangen. Op de Engelse sites staat ook ook naar het lijkt officiele correspondentie van AUDI over dit probleem. Ook Topgear is hierbij betrokken (geweest). Lees de andere berichten op deze pagina's nog maar eens na, inclusief de link naar het filmpje.
Deze itims heb ik destijds schriftelijk onder de aandacht gebracht van mijn dealer en de importeur Pon. Het kostte enige moeite om schriftelijk bericht terug te ontvangen. Uiteindelijk heeft Pon in overleg met mijn dealer een compromis bereikt door allemaal een vierde van de vervangingskosten te dragen. Wel gingen hier een paar telefoontjes van mij aan vooraf. Voor de getroffen regeling zeg ik nogmaals zowel Pon als mijn dealer hartelijk dank. Mijn TT heeft 40 duizend kilometers gereden en is in het jaar 2000 gebouwd.
De schriftelijke reactie op mijn brief, waarin ik tevens heb verzocht om een terugroepactie te organiseren voor alle TT rijders, bleef beperkt tot de mededeling dat een oplossing is gevonden in de regeling zoals eerder genoemd. Pon heeft geen woord, en dat begrijp ik goed vanuit hun invalshoek, geschreven over een tegemoetkoming aan TT rijders in het algemeen. Dat is erg jammer, want dat was natuulijk een fantastische reclame geweest voor de klantgerichtheid!! Nu blijft het een beetje op de achtergrond rondzoemen.
In eerste aanleg was ik stellig van plan om er veel energie in te steken, maar je ziet dat de tijd dit afzwakt. Daarnaast heb ik de rekening direct betaald, het 'leed' is geleden en de TT voldoet weer als vanouds fantastisch.
Terug naar jou. Mijn advies is vriendelijk aandringen (schriftelijk, eventueel aangetekend, maak het officieel, zoek aansluiting en ondersteuning) op een coulanceregeling. Als je volhard is de kans op succes groot, daar ga ik van uit, want negatieve publiciteit wil AUDI niet en verdient een dergelijk klassemerk ook niet! Ik ben erg beniewd naar de resultaten. Houd ons op de hoogte!
Groet, Ger
Het probleem over de ondeugdelijke instrumentenpanelen van de TT's in de bouwperiode tussen 2000 en halverwege 2004 is naar mijn bescheiden mening echt bekend bij de fabriek, de importeur en de dealers. Er is in Nederland ook sprake van een coulanceregeling echter deze geldt tot een bepaalde leeftijd.
In Engeland is het naar ik lees beter geregeld, daar worden de ronddraaiende metertjes van de TT's, zoals het hoort, vervangen. Op de Engelse sites staat ook ook naar het lijkt officiele correspondentie van AUDI over dit probleem. Ook Topgear is hierbij betrokken (geweest). Lees de andere berichten op deze pagina's nog maar eens na, inclusief de link naar het filmpje.
Deze itims heb ik destijds schriftelijk onder de aandacht gebracht van mijn dealer en de importeur Pon. Het kostte enige moeite om schriftelijk bericht terug te ontvangen. Uiteindelijk heeft Pon in overleg met mijn dealer een compromis bereikt door allemaal een vierde van de vervangingskosten te dragen. Wel gingen hier een paar telefoontjes van mij aan vooraf. Voor de getroffen regeling zeg ik nogmaals zowel Pon als mijn dealer hartelijk dank. Mijn TT heeft 40 duizend kilometers gereden en is in het jaar 2000 gebouwd.
De schriftelijke reactie op mijn brief, waarin ik tevens heb verzocht om een terugroepactie te organiseren voor alle TT rijders, bleef beperkt tot de mededeling dat een oplossing is gevonden in de regeling zoals eerder genoemd. Pon heeft geen woord, en dat begrijp ik goed vanuit hun invalshoek, geschreven over een tegemoetkoming aan TT rijders in het algemeen. Dat is erg jammer, want dat was natuulijk een fantastische reclame geweest voor de klantgerichtheid!! Nu blijft het een beetje op de achtergrond rondzoemen.
In eerste aanleg was ik stellig van plan om er veel energie in te steken, maar je ziet dat de tijd dit afzwakt. Daarnaast heb ik de rekening direct betaald, het 'leed' is geleden en de TT voldoet weer als vanouds fantastisch.
Terug naar jou. Mijn advies is vriendelijk aandringen (schriftelijk, eventueel aangetekend, maak het officieel, zoek aansluiting en ondersteuning) op een coulanceregeling. Als je volhard is de kans op succes groot, daar ga ik van uit, want negatieve publiciteit wil AUDI niet en verdient een dergelijk klassemerk ook niet! Ik ben erg beniewd naar de resultaten. Houd ons op de hoogte!
Groet, Ger