Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MisterCats
#33263
Marco1976 schreef:Nou geweldig :). 1000 euro...en ik haal hem uit het onderhoud daar haha!
Ga wel naar Vetronics toe.
Die geven aan dat het 158 incl btw gaat kosten en dan ben ik klaar.
Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat het hele dashboard vervangen moet worden en dat is een dure grap :shock:
door Marco1976
#33264
ja, klopt. Vetronics doet dit echter voor 150 euro ex btw. Het zou alleen gaan om de chips.
Prutsers bij audi :).
Gebruikersavatar
door MARK
#33269
Nou ja....niet helemaal :lol: ..............Instr.paneel is een ruildeel (de dealer gaat geen microchips vervangen).

DEDEN ZE DAT MAAR WEL!!! :D

Blijft toch jammer dat je als Audi-rijder een nieuw Instr.paneel wordt aangesmeerd als zijnde oplossing. Wanneer PON nou eens gewoon over de brug kwam. Nee, je kunt beter een Zijlbootjes behangen met Audi-logo's en nog meer van die onzin (zijn wel onze centen mannen!!).
door Marco1976
#34667
De 16e geweest in Eindhoven bij Verotronics. Kosten waren 178,50.
Echter de benzinemeter slaat nog steeds uit. Helaas pas te laat gezien, dus moet weer terug.
(Grrrr weer een tank benzine voor niks).
Wel netjes geholpen bij Verotronics, echter niet in 1x goed dus.
Ik wacht de reparatie af en zal dit dan vertellen....

Tevens nieuwe bandjes gehaald. 18 inch. Rijd super lekker. RS4.
Gebruikersavatar
door Snowking
#35114
Heey mede TT fanaten,

Ik heb sinds een week een TT. Ben er natuurlijk super tevreden mee maar heb ook problemen met mijn meters. De benzinemeter staat bijna halverwegen als de tank leeg is (en nu op anderhalf) en de temperatuur blijft op 50 graden staan, ook na 2 uur rijden. Ik ga eerst even bij een dealer om wat info vragen en dan naar Verotronics gezien de goede reacties op dit forum.
door Marco1976
#35911
Ik ga morgen weer terug naar Verotronics. Alleen de benzinemeter staat nog niet goed. Restant wel.
door Marco1976
#35926
Geweest. Een kwartiertje werk ongeveer. En onder de garantie. De benzinemeter doet het nu weer goed ;). Hoef ik niet op die andere teller te kijken naar de nog te rijden km's. Nu stond alleen de atoomklok nog niet goed. Die zal m wel zoeken straks neem ik aan.....
Gebruikersavatar
door erikvandenhurk
#35930
Ik ga morgen bij ze langs! Hopelijk met goed resultaat..
door Marco1976
#35932
En de atoomklok doet het ook.

Treurig trouwens de reactie van Audi, inzake de klachtenafhandeling.
Hier slaan ze toch echt de plank mis.
Gebruikersavatar
door erikvandenhurk
#36012
GEMAAKT!!! :P Voor EUR 178,50. Moest een uurtje wachten. Ze vroegen nog naar m'n benzinepeil, zeker wat geleerd van de vorige klant.. Vanmorgen de vuurdoop met een koude en natte start. Adem in...... contact aan en... Yeah!!! Alles werkt naar behoren. Bedankt Verotronics en TT-forum voor de tip!
Gebruikersavatar
door rsvfrank
#36300
Helaas , ook wij moeten er aan geloven ; streepjes door het schermpje en een dolle benzine meter :cry: :cry:

Ook eerdaags een afspraak maken met de mannen van Vetronics.
Gebruikersavatar
door Vincentos
#36301
rsvfrank schreef:Helaas , ook wij moeten er aan geloven ; streepjes door het schermpje en een dolle benzine meter :cry: :cry:

Ook eerdaags een afspraak maken met de mannen van Vetronics.
Balen zeg, alleen door het temperatuurscherm/controlescherm of ook door de b.i.s.?

Vanaf de aankoop heb ik dat 1 lijn niet functioneert. En laatst had ik 450 kilometer gereden met 1 tank en toe zat er nog meer dan een kwart in. (dat kan toch niet met een TT :lol: ) dus ik begin te vermoeden dat hij niet 100%.

Groeten,
Vincent
Gebruikersavatar
door rsvfrank
#36305
Vincentos schreef:
rsvfrank schreef:Helaas , ook wij moeten er aan geloven ; streepjes door het schermpje en een dolle benzine meter :cry: :cry:

Ook eerdaags een afspraak maken met de mannen van Vetronics.
Balen zeg, alleen door het temperatuurscherm/controlescherm of ook door de b.i.s.?

Vanaf de aankoop heb ik dat 1 lijn niet functioneert. En laatst had ik 450 kilometer gereden met 1 tank en toe zat er nog meer dan een kwart in. (dat kan toch niet met een TT :lol: ) dus ik begin te vermoeden dat hij niet 100%.

Groeten,
Vincent
Door het temp/controle schermpje , ook af en toe halve cijfers.
Gebruikersavatar
door rsvfrank
#39860
Morgen een afspraak , ben benieuwd....
door Marco1976
#39861
Gisteren dus voor de 3e keer teruggeweest...
1e keer reparatie
2e keer benzinemeter wederom aanpassen
3e keer temperatuur meter aanpassen (het naaldje was stuk) helaas had hij dat bij de 2e keer niet gezien.
Wel weer goed geholpen (had alleen wel een afspraak, maar stond niet op t bord....grrrommmm!).
Verder staat ie nu wel mooi op de 90 :).
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]