Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#78190
Momenteel is men in Engeland nog aan het bijkomen van de Luxemburg Tour, maar zodra ze de tanks weer bijgevuld hebben krijg ik het complete overzicht van hen. Ik ga ervan uit dat ik dat eerdaags zal ontvangen.

Er zal een uitgebreid reisschema worden opgesteld met tijden, locaties, e.d. Deze ontvangen jullie individueel inclusief de boekingsnummers van de veerdienst per mail.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door miel
#78193
Happy Socks schreef:Momenteel is men in Engeland nog aan het bijkomen van de Luxemburg Tour, maar zodra ze de tanks weer bijgevuld hebben krijg ik het complete overzicht van hen.
Groeten
Joop
Hebben tanks tot de nok gevuld in Luxemburg al hoor, scheelt een beetje met UK prijzen... :smt003
Gebruikersavatar
door miranda1974
#78282
België/Nederland is al een heel verschil (en de tabak ook)!
@Joop: Kun je er ff bij zetten dat er al betaald is (mijn man vraagt zich af waar al dat geld blijft :smt005)?!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#78283
Scherp, Miranda :wink:
Meteen ff alles bijgewerkt :)
Zit al weer 3 meetings verder te werken (Meeting Zuid) en wacht nog altijd op de laatste gegevens vanuit Engeland, dus de evenementenmolen draait weer op volle toeren :roll:

Eerst zondag maar eens Nieuwegein en omstreken onveilig maken :lol: Gezien de verschillende uitdagingen in de route wordt het waarschijnlijk een complete chaos op de weg met al die TT's, maar wel erg leuk :!:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#78284
:idea: UPDATE :idea:

Veerdienstregeling is toegevoegd aan het starttopic! We vertrekken dus om 08:30 uur vanuit Hazeldonk (NL) naar Calais.

:idea: UPDATE :idea:
Gebruikersavatar
door miranda1974
#78285
Whahaha zoveel benzine kan ik niet betalen hoor.... Ben blij dat ik per maandag a.s. weer een baantje heb!!! :lol:
Maar die BBQ klinkt dan weer wel verrekte leuk :wink:
Het wordt tijd dat we weer eens gezellige dingen gaan doen en dan maar hopen dat het weer een beetje mee wil werken. Het leek gisteren wel 23 nov. i.p.v. mei.
:|
Laatst gewijzigd door miranda1974 op za mei 25, 2013 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
door emiel10
#78286
Baal dat ik er dit jaar niet bij kan zijn. Na nu al bijna een maand zonder tt te rijden al zeker.. volgend jaar beter en nu wachten op de zuid meeting...
Gebruikersavatar
door sweeper
#78288
8:30 u. Hazeldonk gaat hem niet worden Joop.
Er moet eerst wen meisje in Haarlem naar school gebracht worden en dat is om 8:30 u.
Wij kunnen dus pas tegen 9:00 u. Vertrekken richting Hazeldonk & Calais.

Hoe lossen we dat op?
door maui21
#78290
Joop ik kom uit terneuzen dus lijkt mij verstandig dat ik gelijk naar calais rijdt kunnen we ook daar afspreken hoe laat gaat de boot?
Gebruikersavatar
door sweeper
#78292
Was het maar zo makkelijk. Het is een doordeweekse dag, dus veel kana op file. Weet ook niet precies hoever het is en de tijdsduur daarbij.
Verder moet je een voor de overgang daar staan en 11:00 u. lukt zeker niet.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#78307
De boot zelf vertrekt om 12:00 uur.
Verder is het (dringende) advies van zowel de bootmaatschappij als onze Engelse vrienden ong. een uur van tevoren aanwezig te zijn, dus dat betekent dat we om 11:00 in Calais moeten zijn.

Rechtstreeks naar Calais rijden kan natuurlijk ook. We zullen nog een laatste stop hebben bij het Total tankstation in Calais:
[Station Total]
(hier hebben we, als ik me niet vergis, de vorige keer ook gestaan)

We kunnen hier dan nog een kopje koffie nemen, mits de tijd ons dat toelaat.

Helaas is het voor mij onmogelijk om voor iedereen afzonderlijk een persoonlijk reisschema te maken en rekening te houden met alle privé situaties. Overigens was dit ook de reden dat ik, voorafgaand op deze meeting, specifiek gevraagd heb of het bezwaarlijk was de vrijdag als extra dag in te zetten.
Hoe vervelend het ook is... Een oplossing voor de ontstane privé aangelegenheden heb ik niet en, begrijp me niet verkeerd, voel me ook niet aangesproken hiervoor een oplossing te moeten bieden of verantwoordelijk te zijn.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#78309
Het feit dat het op vrijdag is, is het probleem ook niet, maar het tijdstip is de uitdaging. Natuurlijk kan je niet voor een ieder afzonderlijk een reisschema gaan regelen, maar deze tijd is wel erg kort op om de kans te hebben om iets daarvoor te kunnen regelen.

Als wij rond 9:00 u. weg kunnen en het ongeveer 4 uur rijden is in de spitstijd, dan zullen wij rond 13:00 u. Bij de boot kunnen zijn en dus de boot van 14:00 u. kunnen nemen als die er is.
Is er een mogelijkheid om een latere boot te nemen? Waar en hoe lossen we dat op met aansluiten in Engeland? Enz. Enz.
Gebruikersavatar
door //S
#78310
Vrijdag wordt dus ook een hele dag!
Ik heb vaker in Calais gestaan, te laat... Ik kon dan eenvoudig een volgende boot pakken - was wel met een motorfiets, die past misschien wat makkelijker ergens tussen.

Nu ff bellen met ferry maatschappij en vragen om te verzetten naar 14:00 is geen probleem en kan kostenloos verwacht ik (voor die bedrijven is het nu nog ver van te voren). Laatste ervaringen van mijn kant zijn wel weer van een paar jaar geleden moet ik zeggen.
Suc6, //S
Gebruikersavatar
door sweeper
#78313
Dan van mij de vraag aan Joop om met de maatschappij te bellen om voor mij een omboeking te willen doen.
Jij bent degene geweest die al het contact met hen had en je hebt dus al de gegevens tot je beschikking. Verder weet ik ook niet welke maatschappij het is en welke afvaarttijden zij hebben.
Als je niet precies weet welke tijd wij kunnen halen dan kan er altijd nog telefonisch contact zijn natuurlijk.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]