Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78526
foto's die gemaakt zijn kunnen gestuurd worden via:

http://www.wetransfer.com

aan info@audittclub.nl

Wie graag als deelnemer aan de meeting alle foto's wil ontvangen stuur even je (gebruikers)naam + e-mail naar info@audittclub.nl dan stuur ik alle foto's van iedereen als verzameling toe.

hieronder enkele foto's:
DSC01776.JPG
DSC01779.JPG
DSC01782.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door jos_br
#78536
Buiten het feit dat het perfect georganiseerd, we mooi weer hebben gehad èn het dus echt leuk was zijn wij benieuwd hoelang iedereen in de file in België hebben gestaan!

Ik heb geen foto's kunnen maken, dit is door een paar mensen geloof ik wel gedaan :D We zijn er wel nieuwsgierig naar.......

Ook is het leuk de mensen achter forum namen te leren kennen.

Jos & Anke.
Laatst gewijzigd door jos_br op zo jun 09, 2013 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78537
In de file? we zijn wijselijk ff eraf gegaan met een aantal om te gaan eten. hebben nog gezweaaid naar Desiree en Hans, vervolgens ook nog naar Richard en Maurice. De rest hebben we niet meer gezien maar die stonden wel achter ons in die file waar we uit gegaan zijn om te gaan eten met:

- Miranda en Helco
- Gabrielle en Eric
- Aad en Rob
- Martijn en Ruud
- Joop en Ronnie

een uur later reed het wel beter door 20 - 30 minuten verkeershinder gehad na de stop om te eten.

Eric en AaTT hebben we niet meer gespot onderweg die waren vrij snel weg.

Ik zal onder de optie om foto's via de site te bekijken in het hoofdmenu een extra knop aanmaken van de UK meeting en voorgaande die alleen als je echt ingelogd bent gezien kunnen worden. Heb geen zin om al die kentekens weg te poetsen, iets teveel foto's nu reeds in bezit. Maar ben benieuwd naar alle foto's die gemaakt zijn van Michael en Leoni heb ik ze al op de boot ontvangen.
door Hardrhino
#78539
Thanks to you all for visiting the UK....
Everyone was friendly, enthusiastic and a pleasure to be with.
We've had such a great time.... Really enjoyed showing you all around!

Pics look good Ronnie!
Don't forget to send them to me!!!

Till next time.......
Nick and San
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78544
Nick, thanks for the cmpliment.
My internet connection is quite fast, so hopefullly yours as well, pics are already uploaded via wetransfer.com Really thanks for the great days, see you and San next time!

ps. Sandra you can use "Hold your waffle" will be funny how the English people can respond was really enjoyable even on the way back how people in cars repsonded while they were passing by and read the text on the decals hahahaha

Regards Ronnie
Gebruikersavatar
door //S
#78545
Hi Brittees and Dutchees...

Thanks all for the great touring and all your gezelligheid and energy! We really enjoyed being en route with you guys and girlies. Lots of thanks for all preparations and organisation to make it work for all of us. We look forward to the (awkward) moments caught on camera :D

Greetsels
//S

Ronnie: TTT was ~45 minutes (Total Trafficjam Time :clock: )
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78548
So we haven't lost a lot of time with our food and drink stop, we were just 10 minutes behind all of you who wouldn't stop for a last stop all together.
Gebruikersavatar
door sweeper
#78553
Great fun this weekend.

After diner we took the backroads to another A road. We were home at midnight.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#78559
Ook namens mij enorm bedankt voor het geweldige weekend :thumbright:
Naast de 'bijna boot ervaring' (waar we overigens een aardige reputatie mee aan het opbouwen zijn... :wink:) van elke minuut genoten!
Zojuist het videomateriaal verzameld (bijna 60 Gb / ongeveer 10 uur) dus daar moet vast een leuk filmpje van te maken zijn :)

Wind en tissues gooien gaan niet samen... :wink:
zakdoekje leggen.jpg
Even formatie-rijden op de snelweg:
tt formatie.jpg

A big thank you to all the English guys and galls who have made this weekend to a great success :notworthy:
I now finally know the real secret identity of BaTTman :lol:, although I also would have liked to see Trevor in that Sausage Eating Competition :roll: :)
Thanks again folks and see you all next time!

Cheers
Joop
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door ttrev21
#78560
Right then......."hold your waffle"..... :lol:

What a brilliant weekend you could not have asked for better company.

It is always a pleasure to get together with our Dutch "cousins" and we hope you enjoyed the weekend as much as we did.

Myself and Jan had a great time and it was good to see so many new faces together with our friends we have made over the years.

We can`t wait until the next one.

Hopefully see you all again soon

Trev and Jan
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]