- do mei 07, 2015 14:32
#84401
Mijn standaard fabrieks-uitlaatsysteem is nog gewoon in orde maar het kan natuurlijk beter en de middenpot geef ik ook geen jaren meer na inspectie alweer een tijd geleden.
Ik kijk dus een beetje rond en kom tot de conclusie dat ik aan de volgende eisen wil voldoen:
- RVS
- Laten lassen + kwaliteit in alle opzichten
- Systeem vanaf de bestaande katalysator
- Dubbel en werkend uitgevoerd aan achterzijde (2 eindtips)
- Zoveel mogelijk nette/standaard look, geen regenpijpen
- Geen gezeur emissie Co2 en geluid
- Geluid mag wel wat sportiever/donkerder maar niet te gek
Nu weet ik al van http://www.pmperformance.nl en http://www.uitlaten.com/ (eps)
Misschien hebben jullie tips en/of iets dichterbij?
Zou het ook een idee zijn om de middendemper gewoon weg te laten, ik zie dat volgens mij vaak.
Grt, Dennis
Ik kijk dus een beetje rond en kom tot de conclusie dat ik aan de volgende eisen wil voldoen:
- RVS
- Laten lassen + kwaliteit in alle opzichten
- Systeem vanaf de bestaande katalysator
- Dubbel en werkend uitgevoerd aan achterzijde (2 eindtips)
- Zoveel mogelijk nette/standaard look, geen regenpijpen
- Geen gezeur emissie Co2 en geluid
- Geluid mag wel wat sportiever/donkerder maar niet te gek
Nu weet ik al van http://www.pmperformance.nl en http://www.uitlaten.com/ (eps)
Misschien hebben jullie tips en/of iets dichterbij?
Zou het ook een idee zijn om de middendemper gewoon weg te laten, ik zie dat volgens mij vaak.
Grt, Dennis
Mk1-TT 2005 * Avance-SLine* V6 spoilerpakket* OEMS monoblock velgen+5x112 adapters* Vogtland schroefset* RS-Tuning* MH-folietint* LED Achterunits* Recaro Sportster CS stoelen* Mk3 Sline stuur*
Facebook: dennis franzelli
Facebook: dennis franzelli