Audi TT Club - Forum

Voor model specifieke vragen ga naar MK1 MK2 of MK3, algemene info of vragen m.b.t. tuning in dit gedeelte.
Forumregels: Commerciële berichten zijn niet toegestaan mits het een sponsor van Audi TT Club Nederland betreft.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Christoph Marien
#88788
Nu ik mijn nieuwe TT heb zeer geintresseerd om bij RS TUNING hem onder handen te laten nemen .
Ik had hier iets gelezen dat forumleden 100euro korting krijgen , is dit nog altijd van kracht ?
door Christoph Marien
#88822
Veel goeds gehoord over RS TUNING , ofwel was het JD geworden .

Alle Belgische tuners krijgen ook negatieve reviews dus weinig vertrouwen in hun .
door sees
#88826
RS Tunning is zeer goed, ik heb er zeer goede ervaring mee en mijn TT rijd nog steeds super.
Gr. Kees
door Tijn
#88847
Christoph Marien schreef:Veel goeds gehoord over RS TUNING , ofwel was het JD geworden .

Alle Belgische tuners krijgen ook negatieve reviews dus weinig vertrouwen in hun .
een Belgische tuner ook? Staat net als JD hoog aangeschreven. Zelf al jaren trouwe klant van JD, goede tuning en super service. Over de prijs/korting kun je altijd zelf met de tuner onderhandelen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89037
Christoph Marien schreef:Nu ik mijn nieuwe TT heb zeer geintresseerd om bij RS TUNING hem onder handen te laten nemen .
Ik had hier iets gelezen dat forumleden 100euro korting krijgen , is dit nog altijd van kracht ?
Terug lezen als je het ergens gelezen hebt: "clubleden" ... dat is wat anders dan forumleden, echter Serge bepaald dat zelf.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]