Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door 4 wheeler
#90572
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil graag een Audi TT Quattro gaan aanschaffen van na 1999 (omdat ik hier toch wel wat sportievere bumpers en een andere spoiler op wil zetten).

Ik wil graag een 6 bak erin.

Ik zit nog te twijffelen tussen een coupe en een cabrio.

Ik heb nog nooit een Audi (TT) gehad, waar moet ik opletten bij de aanschaf?

Groetjes 4 wheeler :D
Gebruikersavatar
door eric v.
#90573
Gaat dat niet met een 1999 TT ???
Tuurlijk wel.
Zoek ff hier op de site ( aanschaf TT).

Succes Eric V.
door 4 wheeler
#90574
Had al naar andere bumpers gekeken en daar stond bij vanaf 2000.

Ik had hier op het forum al gezocht naar tips maar behalve op wat kapotte meters na (wat ik elders ook al las) vindt ik hier eigenlijk niks over evt. zwakke punten of rotte plekken van een TT.

Vandaar de vraag
Gebruikersavatar
door Ronnie
#90576
Die heeft een TT eigenlijk ook niet, enige wat een kwaaltje was/is is de coupe, de dakstrips die in kleur zijn die wilden met af fabriek lak nog wel eens gaan blazen. Meeste dakstrips zijn tussentijds allemaal overgespoten waarschijnlijk. Verder weinig te klagen met de MK1 m.b.t. roest e.d. en de 1.8T is ook een sterke motor. Pak als je het kan en wil een quattro 225, dat rijdt het leukste.
door 4 wheeler
#90585
Oke dankje.

Ik ga morgen naar een quattro cabrio kijken, hopelijk is het wat.

Bedankt voor jullie reacties
door 4 wheeler
#90589
Ik heb hem laten staan, was niet in de staat zoals aangeboden en de foto's waren zoals zo vaak genomen dat de mindere dingen niet te zien waren.

Oa roest achter bij de spoiler, ik weet niet of de spoiler te demonteren is om het te repareren maar daar leek het zo 1, 2, 3 niet op.
Ook was het opbergvak tussen de stoelen kapot en een knopje. verder was het bruine leer flink verkleurd van het gebruik (geen idee of dit terug te krijgen is) en rondom veel krasjes en een sterretje midden in de voorruit, alles zou zoals nieuw zijn....
Gebruikersavatar
door Ronnie
#90613
Spoiler zit gekit, met visdraad is dat los te maken bijvoorbeeld en die zit als ik me niet vergis ook nog geschroefd.
Leder kun je met speciale behandelingen ook weer reinigen en op kleur terug brengen. Het is inmiddels al wat ouder dus elke TT zal wel een opfrisbeurt qua leder kunnen gebruiken op enkele freaks na die dat super bijhouden wat t gros niet doet. Eigenlijk moet je het minstens 2 keer per jaar bijhouden, reinigen en voeden dan blijft leder super en wordt het als nieuw erg oud. Maar nagenoeg niemand doet dat.
door 4 wheeler
#90629
Ik heb zelf een ongeluk gehad en heb niet meer gezocht, binnenkort gaat de zoektocht weer starten
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]