Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
#91422
Hallo TT- enthousiastelingen,

Zonet trotse eigenaar geworden van mijn eerste Audi. Voorheen altijd BMW gereden en vroeger in de studentenjaren een Mazda MX5 NB 1.6 wat ook een fijne rijdersauto was/is. Daar er kinderen zijn gekomen heb ik de motor verkocht, maar na enkele jaren begon het toch opnieuw te kriebelen om een weekend/zondag auto aan te schaffen.

De keuze voor een coupé ipv een roadster/cabrio komt door de welgekomen (kleine) achterbank om de kroost te kunnen meenemen tijdens een ritje alsook de look die me persoonlijk meer aanspreekt bij een coupé versie.

Wat is het dan geworden? Een Audi TT van 2011 TFSI 2.0 S line look. Mooi bij de dealer onderhouden geweest en 85.000km op de klok.

Ik kijk al uit naar de eerste meetings/evenementen/begeleide toertochten. Hopelijk worden er terug meer activiteiten georganiseerd en is er terug meer mogelijk. In de tussentijd ben ik me volop op dit forum en website aan het inlezen.

Groetjes en hopelijk eens tot binnenkort!

Pieter
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#91433
Bedankt! Ik denk het wel idd, Dakota grijs. Zie hem niet zo heel veel.

Ondertussen al de hendel om de motorkap open te maken stuk getrokken (plastiek ineens gescheurd) maar heb het stuk op eBay gevonden. Even wachten op levering en nieuw installeren. Blijkbaar komt dit wel meer voor of is dit een zwakker punt door te strakke kabel.

Momenteel ook aan het bekijken in welk percentage de achterruit en kleine zijruitjes geblindeerd gaan worden.
Tips altijd welkom!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]