Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door robbyrr
#33959
Maar Remco wees blij dat je geen 2 promille in je bloed erbij had dan zou je 14 maanden je rijbewijs mogen missen met de nieuwe regels, eentje die ik vrij goed ken uit mn directe omgeving heeft dat aan zen broek hangen, omdat ie snachts even een vriendin van zen huisgenoot wegbracht wegens harde regen. Maar goed wie zuipt moet gewoon niet rijden, dat doet de auto al
Dat heb ik nu dus...1.8 promille...met 2e kerstdag 200meter gereden en moest nog maar 100...was echt aan het eind van de straat en aangehouden....dus ben hem nu ook wel een tijdje kwijt...:(....ach ja....vind ik ook terecht...wou een vriend een dienst doen omdat ie te misselijk was om te rijden....maar 14 maanden is wel heel veel...ik dacht meer aan 6 maanden??..
Gebruikersavatar
door Ronnie
#34152
STraffen doen ze je met drank op harder, wetswijziging sinds begin 2008 ??? Wetten zijn i.i.g. verandert, het CBR mag op de maximale inhoudingstijd van justitie nog eens de verlenging bepalen aangezien je op cursus mag en naar de psycholoog mag en bloedtest en weet ik t wat. En die zijn niet mis bij t CBR. Erg fijn lijkt t me niet als je je rijbewijs van justitie terug krijgt per post en je dan nog es een x aantal maanden door het CBR er slechts naar mag kijken en het niet mag gebruiken nog. Mij overkomt t niet want drink al dik 10 jaar geen druppel alcohol meer, dan eerder Remco's situatie iets meer behouden qua rijden maar met de 1.8T ben je vrij vlot weg en op snelheid en eroverheen is ook zo gebeurd.
Gebruikersavatar
door remarc
#35089
Nou................

Ik word verdacht van 1 of meerdere strafbare feiten en ben inmiddels veroordeeld tot het plegen van 1 strafbaarfeit, nl. te hard rijden op de A58.

Dit geintje kost je dus een aantal dagen je rijbewijs en in mijn geval (omdat ik nooit te hard rijd, of was het nou; omdat ze me nooit te pakken kregen, haha) ook nog eens 600 euro!! zuur geld, maar ja.

En of god er mee speeld, ben ik van de week weer geflits, godver de godver :x . In een 60km zone rijd een autotje 57km en ik had een zware dag en wilde lekker ontspannen en een beetje vlammen. Dus ik trap het gas in, haal dat autotje in en........sta ik op de foto van de voorkant. Blijkt ook nog eens dat ik daar niet mocht inhalen, weet dus niet of een mobile filteenheid daar ook nog melding van maakt.

Conclussie: Ik ga een oldtimer kopen op gas, 2x zo goedkoop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#35090
Pfff, je treft het wel remarc.....
Hopen maar dat het dit keer meevalt voor je. Maar dat slakkengedoe ken ik wel ja, daar zit de weg vol mee, zo lijkt het. Helemaal irritant is het, wanneer er bijv. zo'n vrachtwagen net voor je de rotonde opduikt (en dan ook nog eens dezelfde afrit neemt)....
Enfin, sterkte ook dit keer :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Breed
#35091
Ze moeten je wel hebben Remark! Ik hoop dat het meevalt en ben zelf geen haar beter, maar kom er tot nu toe goed vanaf. En uhh.. een klein pluspuntje.. nog heel even en de TT is een oldtimer :D Succes mate!
Groeten, Sanne
door joTTie
#35092
Ik bemerk hier gewoon een terreur campagne van de overheid. :O
door rokky
#35099
Wat een pech........

Rij zelf ook vaak ruim meer dan 50 te hard. laatst bij hoogeveen nog ff 230 gereden totdat er een klojoo :evil: met 90 ging inhalen, dan wordt de achterkant toch wel erg ligt bij het remmen :)

Tot nu toe alleen maar parkeer bekeuringen gehad meestal bel ik ff met 0900 0538 voor de flitsmeldingen en dit werkt vrij goed.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#35151
Gisteren anti controle op de A4.... een renault megane en een saab cabrio tegen elkaar zij aan zij de snelweg af die megane (volgens mij was t de neus ervan) die had zo'n megagroot A4 Controle bord geramd afrit 4 Nieuw Vennep. Hopelijk heeft die bestuurder van de megane t overleefd, want zag dr erg vreemd uit de situatie en de vele auto's op de vluchtstroken waar t meerendeel met de handen in t haar stonden te kijken want zo'n bord is echt megagroot. Rare situatie maar het lijkt er op dat alle rijstroken even hard willen en er dan malloten de dode hoek niet gebruiken en gewoon t stuur opzij draaien en zo samen met een andere auto van baan verandert gezamelijk de berm in. Wordt als dr niet te hard gereden wordt inderdaad stom gereden door menig automobilist waardoor t hard rijden ook gevaarlijk is, maar als je open baan hebt en vooral snachts snap ik niet waarom je als een slak over die lange snelweg moet sjokken met 100 / 120.

@Remco, dan kan je met gas en USA met je maten mee ;)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]