Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#9603
Er wordt wel eens laatdunkend gedaan over het edele beroep van autoverkoper, maar in de VS is een Porsche-verkoper die het verpest heeft voor alle verkopers. De blunders die hij gemaakt heeft zullen nog lang een donkere schaduw werpen op het imago van autoverkopers.

Wat heeft deze man, Glen Fergusson (Sales and Marketing manager), namelijk gedaan? Hij was aangesteld als verkoopleider voor een nieuwe Porsche dealer in California en het leek meneer wel een goed idee om een originele promotieactie op te zetten. Een gratis actiepakketje of een paar duizend dollar korting was volgens meneer niet genoeg dus waar komt hij mee? Nou simpel: ?buy one get one free promotion? binnen een uur(!) werden er 18 nieuwe Porsches verkocht en dus ook nog eens 18 gratis weggeven! Gelukkig werd er na een uur iemand wakker op het hoofdkantoor en werd de dealer gelijk gesloten. Hoe komt iemand nou op zo?n belachelijk idee zou je zeggen, Glen licht het even toe.

?I have never really been too good at Math and I was sure the whole time we were making money - I was initially blown away by the amount of cars we were selling in that first hour. I had seen the ?buy one get one free card? work extremely well for the new coffee shop down the road and thought what a great idea I will try it here.?

Misschien een idee om de volgende keer iets voorzichtiger te zijn bij de sollicitatieprocedure. (via stuffed.co.nz)


http://msn.autoblog.nl/archive/2007/03/ ... koper-ooit
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#9608
hahah te bizar he :D ik had het idd ook al gezien.
doe mij een porsche meneer de verkoper.. oo de tweede is gratis dat is mooi doe mij maar een zwarte voor het weekend en een zilvere voor door de weeks.. hahahah

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]