Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#26040
:lol: Door Allewijn heb ik deze zeer mooie en goedkope audiolink kunnen kopen met een sd sleuf, usb en jackphone ingang voor maar 100 euro inc 2 sleutelpennen om je radio los te nemen. Zeer klein en makkelijk in te bouwen. Ik wilde hem dus graag in het dashboardkastje hebben maar ook niet weer zo los erin maar dan mooi afgwerkt. daarna ben ik op het volgende idee gekomen om het zeer netjes in te bouwen.

Hij komt naast de airbag on-of schakelaar.

Afbeelding


Allereerst heb ik het handschoenenkastje losgehaald. En vanaf de bovenkant een stuk uitgezaagd zodat het kastje van de
audiolink daar ingeschoven werd.


Afbeelding


Dan met dubbelzijdig tape de audilink helemaal tegen rand gedrukt en dan erop geplakt.
Afbeelding


Afbeelding

En daarna mijn ini mini 4gb usb stick erin en lekker na bijna 2 maanden naar de radio geluisterd te hebben eindelijk echte muziek kan beluisteren

Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
door Cees
#26046
Ziet er goed uit, mooi gedaan............... :D :D
door allewijn
#26051
Ziet er héél mooi uit!
Mooi ding hè :wink:
Ik vind hem persoonlijk ook erg goed werken en ben er blij mee.
Ikzelf heb hem echter nu nog 'los' in het dashboardkastje liggen, dus de kabel wordt nu naar binnen geleid via een kleine uitsparing die ik uit het transparantje glaasje van het dashboard-kast-lampje heb geveild.
Met 'normale' usb sticks zou op jouw manier nooit meer het dasboardkastje dicht kunnen, dat is wel een nadeel (voor mij).
Van welk merk is jouw stick?

Gr.

Tim
Gebruikersavatar
door Carmello
#26056
Jah dat ding werkt echt zeer goed. Ben er ook heel blij mee. Ik wou eerst een sd kaart kopen maar die gingen maar tot 2gb en vanaf 4gb werd het een sd-hc kaart en die kan de audio-link niet lezen geloof ik. Dus heb ik een mini usb-stick gekocht van imation van 4gb voor maar 25 euro bij de media-markt. En het dashboardkastje kan gewoon dicht.

grt Emad
Gebruikersavatar
door Cees
#26057
Ik heb ook 2 kaarten van 4 GB in mijn RNS-E, dit zijn "normale" SD kaarten, geen HC.
Ze zijn van Transcend.
door allewijn
#26185
Hoe heb je trouwens het stukje uit het dashboardkastje gezaagd? Met een dremel oid?
En je handschoenenvakje gaat gemakkelijk dicht met de kleine Imation 4gb USB stick?
(Dan ga ik ook maar eens voor zo'n klein stickje kijken)
Gebruikersavatar
door Carmello
#26246
allewijn schreef:Hoe heb je trouwens het stukje uit het dashboardkastje gezaagd? Met een dremel oid?
En je handschoenenvakje gaat gemakkelijk dicht met de kleine Imation 4gb USB stick?
(Dan ga ik ook maar eens voor zo'n klein stickje kijken)
Jah eerst een gaatje geboord in het midden van het stuk dat ik op de foto aangaf. Daarna met een frees het stuk uitgehaald. Maar het dashboard gaat gewoon dicht en sluit gewoon. Of hij kan dicht of hij gaat niet dicht. Moeilijk dichtgaan kan bijna niet. Succer ermee. Laat me weten of het is gelukt.

grt Emad
door Jerry
#26250
allewijn schreef:Hoe heb je trouwens het stukje uit het dashboardkastje gezaagd? Met een dremel oid?
En je handschoenenvakje gaat gemakkelijk dicht met de kleine Imation 4gb USB stick?
(Dan ga ik ook maar eens voor zo'n klein stickje kijken)
Ik heb gisteren mijn Xcarlink volgens de "Carmello" methode in gebouwd :lol: . Wanneer je de opening aftekend en op de hoeken een gaatje boord (ca. 4/5 mm) dan kan je met Stanleymes de opening uitsnijden.....

Staat netjes zo in het dashboardkastje en het deurtje gaat bij mij gewoon dicht met een USB stick erin.
door joTTie
#26645
Ziet er netjes uit. Ik ga het denk ik ook maar eens wagen :)
Gebruikersavatar
door Carmello
#26652
Het is ook makkelijk te monteren hoor. Ik was zelf 1,5 uur kwijt voor alles. Heb je in iedergeval dat ding niet los in je dash liggen. Succes ermee
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]