Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Joery
#10886
Ik heb m eindelijk mijn TT'tje!
Alleen kwam ik tot de vaststelling dat er geen cd in de navigatiebak zit, wie kan mij hier mee verder helpen (behalve de Audi dealer natuurlijk) :D
Had graag de Benelux cd ofzo gehad...
Alvast bedankt!!
Gebruikersavatar
door MisterCats
#10891
Joery,
Probeer wel originele CD's te krijgen.
Het schijnt dat gehackte CD's wel eens problemen kunnen geven :?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10894
copy's zijn ruk idd die kloppen niet helemaal als de navigatiedame je wil vertellen dat je eigenlijk naar links moet, maar het al had gemoeten. Ik heb een MFD gehad maar dan werkt zelfs een Tom Tom nog nauwkeuriger en die hebben soms ook kuren...
door Joery
#10898
Ik kom net van de audi dealer en die had ongeveer wel een idee welke cd erin moest maar dan is er nog een bijkomend probleem denk ik...de TT is vroeger geimporteerd uit Duitsland vermoed ik want als ik op de boordcomputer kijk zegt hij "bitte eine cd inleigen" ofzo iets (m'n duits is ni zo super :D )

De dealer wist dan ook niet te zeggen dat wanneer je er een nederlandstalige cd instopt het volledige navigatie systeem dan ook nederlands wordt.
Ik denk dat het allemaal in het duits blijft, wie kan me hierop ook nog antwoord geven...? :wink:


Nu ja, een erg slimme dealer is het blijkbaar niet want ik heb ook het veel voorkomende probleem van de benzine meter die niet klopt en blijft hangen, toen ik hem hierover een vraag stelde zei hij dat dat voor hem iets nieuws was en ze nog niet van dit probleem hebben gehoord.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#10912
Je kunt de taal instellen,.
Mijn TT komt ook uit Duitsland en heeft een nav systeem obv CD's
Hij stond op duits, maar ik heb hem op nederlands ingesteld. Dit lijkt echter meer vlaams dan nederlands te zijn. :wink:
Ik vindt het in ieder geval wel heel aardig klinken :P
Je kunt de taal en andere instellingen veranderen door een beetje in het menu te spelen.
Succes
Hans
door Joery
#10929
Gelukkig maar dat t dan wel in t nederlands kan, maar de dealer was er zo van overuigd dat t niet kon :?:
Kan er mij iemand, vooraleer ik een originele bestel bij audi, een backup overmaken? (tegen betaling voor t schijfje en de verzendingskosten natuurlijk)
Dan kan ik deze proberen en als dat dan idd lukt een originele bestellen...kwestie van zeker te zijn en geen 150 euro in 't water te gooien...
door Joery
#10968
Iemand...? :?
door emanuel
#10973
Joery schreef:Iemand...? :?
Ik heb alleen de NAV+ DVD's van 2007 liggen, helaas geen CD versies...
Gebruikersavatar
door MisterCats
#10978
Je kunt op een meeting wel een CD van mij lenen om te testen of het werkt in jouw auto 8)
door Joery
#10992
Toch bedankt voor de reactie Emanuel...
En Modderaar, dan zien we elkaar wel op een meeting maar ik ben pas 25 mei terug van vakantie, ga 3 weken Griekenland verkennen met mijn Griekse schone...
Alvast bedankt....
Gebruikersavatar
door Ronnie
#10996
2 en 3 juni is de 5th TT meeting dus je bent op tijd terug :D tot dan! ;)
door Joery
#12491
Ben dus niet op de meeting geraakt, maar kan iemand mij vertellen welke type van cd ik juist moet bestellen bij audi?
Je hebt namelijk een DX versie en een andere...
Welke is het juist voor mijn TT van 2001?
door emanuel
#12562
Zou het kunnen dat CD's van de Blaupunkt teleatlas DX hier op draaien ? Daar heb ik nl wel de laatste versie van liggen.
door Joery
#12568
Ah, en zou je mij hiervan een kopie kunnen bezorgen? Of verkoop je hem?

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]