Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#18888
Weet iemand of de bekabeling van de (optionele) cd wisselaar standaard in elke tt zit ingebouwd,of moet ik zelf een nieuwe kabel naar voren trekken.

Ik heb nog geen tijd gehad om het zijpaneel te verwijderen, en als ik in het klepje kijk zie ik zo 123 niets zitten.

Ik heb een Alpine radio en een alpine wisselaar( die nog gemonteerd en aangesloten moet worden).
Vanmiddag de speciale ophangbeugel besteld ,staat helaas in back order,dus ik hoop dat dit niet te lang gaat duren :(


Frank




Afbeelding
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#18950
Als er al een kabel loopt naar de cd-wisselaar, dan vraag ik me af of je deze kunt gebruiken. Vaak hebben wisselaars een specifieke connectoraansluiting en kun je er niet zomaar elke kabel op aanlsuiten. Ik heb het meegemaakt toen ik van Kenwood overging naar Pioneer.
Het kan natuurlijk zijn dat Alpine er wel gewoon op past hoor, maar ik zou er vanuit gaan dat je de kabel nog moet leggen.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door rsvfrank
#19813
Als het goed is ,dan is de aansluiting hetzelfde als die van de audi concert radio.

Zou dus handig zijn als er al een kabel loopt ,plug en play,maar voorlopig staat de beugel van de wisselaar nog in back order,dus het zal wel een langer termijn projectje worden.

Nou ja ,het is toch geen weer om op straat te rommelen :cry:

Frank
Gebruikersavatar
door rsvfrank
#19987
Heb je de kabel via de middenconsole naar voren gevoerd, lijkt me namelijk de kortste en makkelijkste weg?

Ik had dit linkje al, mooi duidelijk ,i.i.g. bedankt

Frank
door Niall
#19988
Ja gewoon langs/ onder de middenconsole en dan onder de achterbank naar de orignele locatie
Gebruikersavatar
door svkaster
#19993
De officiële weg is via de dorpel. Daar zit ook een kabel goot om de kabel in te stoppen.

Stefan

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]