Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#21916
Deze past denk ik NIET onder een TT 180PK FWD.
De voorwielaangedreven TT heeft namelijk de downpipe+kat als één systeem.
Bij de 180PK Quattro en 225PK Quattro zijn dit twéé losse delen, zoals ook op deze foto (en tussen dié 180pk quattro en 225pk quattro zit dan ook weer verschil ivm de K03 óf de K04 turbo, welke dus beiden anders qua aansluiting zijn)

Maar zeker weten doe ik het absoluut niet, vraag het nog eens specifiek aan de verkoper.
Ikzelf ben ook nog steeds geïnteresseerd in een andere downpipe met kat, ik heb een 180PK Quattro, dus ook ik hoor het GRAAG!
Gebruikersavatar
door stteven
#21918
deze past wel op een fwd anders zou er een scherpere bocht aan zitte en zou de a3 en golf4 niet tussen het lijstje staan dit is voor een voorwiel aan gedreven maatje van me heb hem ook besteld voor een 225pk quattro zijn ze er jammer genoeg niet zo goedkoop :(
Gebruikersavatar
door Tricks
#21919
Sorry voor mijn onwetendheid, maar ik neem aan dat het een bepaald onderdeel van de uitlaat is dat je hiermee vervangt? Is dit voor meer pk en geluid?
Gebruikersavatar
door screamer
#21923
Deze past prima op een FWD, lijkt erg veel op die van mij. En al helemaal niet duur. Mijne was 25 euro duurder.


Guy
Gebruikersavatar
door screamer
#21924
Tricks schreef:Sorry voor mijn onwetendheid, maar ik neem aan dat het een bepaald onderdeel van de uitlaat is dat je hiermee vervangt? Is dit voor meer pk en geluid?
Geluid wordt niet erg veel meer, iets wat zwaarder. Bij mij hoorde je wel de turbo veel beter fluiten. :D

Kwa vermogen scheelt het iest met door trekken, maar je schijnt er pas echt profijt van te hebben door na het plaatsen van een kat-vervanger (evt. hele uitlaat systeem) en dan laten chippen. Dan wordt alles er op afgesteld.


Guy
Gebruikersavatar
door Tricks
#21926
Screamer, bedankt voor de uitleg! Zouden jullie deze kopen? Of een van een bepaald merk? Ik ga de 30ste mijn tt laten chippen, en zou nu wel willen overwegen om dit te kopen. Wat denken jullie?

edit: hm...enkel overschrijving, geen paypal; dus dan is dat ding al zeker niet volgende week hier; klote.
Gebruikersavatar
door screamer
#21929
Als ik de afbeelding van de advertentie bekijken dan lijkt hij vrijwel op die van mij en die bevalt me prima! Past allemaal netjes. En rij er nu een 1,5 maand mee en gaat goed (binnen kort komt de rest van het uitlaat systeem :D).

Enige nadeel van een KAT-vervanger.... Je komt waarschijnlijk niet door de APK, zelf geen ervaring mee maar dat is wat iedereen zegt. En uiteraard slechter voor het milieu :) (maar als of 1 TT wat uitmaakt op de werld wijde CO2 uitstoot :S )

Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door Tricks
#21930
Guy, waar heb jij die van jou gehaald?
Gebruikersavatar
door screamer
#21949
Marktplaats, geloof dat er nog 1 of 2 andere leden van het forum hem daar toen ook gekocht hebben.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]