- do mar 04, 2010 10:25
#49780
Ik weet nog wel dat Kroon olie de grootste rommel was voor je motor die je kon hebben..
Wat liep dat een stuk minder soepel als de rest zeg!
Nooit meer Kroon aangeraakt en zal het ook niet meer doen
Zal wel veel veranderd zijn in de tijd, ondanks ik nog niet zo'n hoge leeftijd heb
Heb er de olie van de dealer inzitten, De Shell long life variant.
Maar als je het zelf doet, kijk altijd naar de SAE waarde!
Hoe hoger de letter in het alfabet hoe beter de olie specificaties.
Ik had een keer B merk olie en daar kon duurdere race olie niet aan tippen van een bekend merk!
Gewoon wisselen wanneer het aangegeven is, niet eerder, zeker met die long-life olie.
Het mag wel, maar als je banden nog goed zijn ga je ze ook niet vervangen in een normale situatie toch?
Wat liep dat een stuk minder soepel als de rest zeg!
Nooit meer Kroon aangeraakt en zal het ook niet meer doen
Zal wel veel veranderd zijn in de tijd, ondanks ik nog niet zo'n hoge leeftijd heb
Heb er de olie van de dealer inzitten, De Shell long life variant.
Maar als je het zelf doet, kijk altijd naar de SAE waarde!
Hoe hoger de letter in het alfabet hoe beter de olie specificaties.
Ik had een keer B merk olie en daar kon duurdere race olie niet aan tippen van een bekend merk!
Gewoon wisselen wanneer het aangegeven is, niet eerder, zeker met die long-life olie.
Het mag wel, maar als je banden nog goed zijn ga je ze ook niet vervangen in een normale situatie toch?
Laatst gewijzigd door denders op do mar 04, 2010 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Mk1-TT 2005 * Avance-SLine* V6 spoilerpakket* OEMS monoblock velgen+5x112 adapters* Vogtland schroefset* RS-Tuning* MH-folietint* LED Achterunits* Recaro Sportster CS stoelen* Mk3 Sline stuur*
Facebook: dennis franzelli
Facebook: dennis franzelli