Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
door Westie
#89262
Beste forum gebruikers ik ben Westie en ben sinds enige maanden in het bezit van een TT coupe quatro mk1 met 225pk. Ik heb de auto puur voor fun als 2e auto en gebruik hem niet dagelijks.
door Westie
#89263
Ik loop tegen het volgende,aan en ben benieuwd of jullie het euvel bekend voorkomt en wellicht weten waar het aan kan liggen:
- airco deed het niet bij aankoop en dat bleek te komen doordat de vinnen het niet naar behoren deden. We hebben alle zekeringen verwijderd en opnieuw geplaatst en de stekker verbinding van de temperatuuropnemer losgehaald en schoongemaakt. De vinnen deden het vervolgens en de airco ook.
- de motor werd ook te heet en hebben de temperatuuropnemer vervangen. De temperatuur liep daarna eerst keurig op naar 90 graden maar dat was maar van korte duur. Nu wordt hij niet warmer dan 70 graden als de airco aan staat en als deze uit staat loopt hij op tot ergens tussen de 80 en de 90 graden.
- we hebben de auto uitgelezen en krijgen de code P1296 (motorkoeling probleem).

Ik denk dat de thermostaat nu open blijft staan. Of zou het niet op temperatuur komen van de motor nog een andere oorzaak kunnen hebben?

Groet, Westie

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]