Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#39733
Met pijn in mijn hart moet ik binnenkort afscheid nemen van mijn mooie TT.... :cry:
De kinderen passen helaas niet meer op de achterbank en na een gezinsuitbreiding (boxer Max) is de TT toch echt te klein.
Ik zoek al tijden een waardige opvolger maar mooier en leuker dan een TT...bijna onmogelijk...

Gelukkig heb ik 'm eindelijk gevonden ! En daar is tie dan:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze geweldige RS6 is binnenkort mijn nieuwe schatje :smt054
Volgens velen is dit pk monster geen vrouwenauto.. "die kunnen niet omgaan met zoveel pk"
Nu heb ik inderdaad ooit eens met mijn TT een pirouette gemaakt in een bocht op het circuit van Assen, maar ik hoop toch dat ik het tegendeel kan bewijzen.
Het circuit gaat ie in ieder geval niet op! Zie die Ferrari nog in de kreukels liggen 8-[ ..

Nu was ik de laatste tijd al niet meer op het forum te vinden maar dan nu toch het echte afscheid.
Ik heb met heel veel plezier mijn steentje bijgedragen aan het oprichten van de Audi TT Club Nederland.
Samen met Cees, Hans, Ignas en Mark, en met hulp van Paulus en Ronnie, hebben we toch maar een toffe club opgericht... die met de dag groeit!!
Ik wil dan ook iedereen bedanken voor een geweldige tijd, vol terrasvergaderingen, restaurantbezoeken (sate!!!) en te gekke bijeenkomsten.
Ik wens het nieuwe bestuur veel succes en misschien tot ziens op een meeting (als ik welkom ben zonder TT).

Groetjes!!!
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#39734
Hoi Esther,

Spijtig om te horen dat je vertrekt maar wat een vette bak zeg! Ik hoop van harte dat we die eens mogen bewonderen :smt007
In ieder geval hartelijk dank voor al het werk wat je voor de club hebt gedaan (vaak achter de schermen dus mensen realiseren zich vaak niet hoeveel moeite iemand doet) en heel veel plezier met dit racemonster in maatkostuum! 450 PK!!! laat je hem nog chippen? ;)

Grtjs Henk
Gebruikersavatar
door EsTTher
#39737
Hi Henk,

Tja... 450 PK laten chippen.. gaat dat nog ergens over?
Waarschijnlijk gaat de auto in onderhoud bij Pedro Hartog, die heeft ook mijn TT ge-chipped.. dus je weet maar nooit..
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#39742
Loool Esther, er stond niet voor niets een dikke knipoog achter het chippen. Helemaal geweldig die RS6, 100 punten :smt038
Gebruikersavatar
door tony
#39746
:D hoi esther,

ziet er weer super strak uit
en ja ,......al die pk .....helemaal waanzinnig
veel plezier ermeee..

groetjes ton
Gebruikersavatar
door Peultje
#39748
egt GRUWELIJK!!!!!!! :D :D :D :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#39884
Van EsTTher naar RSzEssie of RS6EsTTer lol

leuke wagen al vind ik de RS4 helemaal gaaf...

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door EsTTher
#48657
goTTzilla schreef:je oude TT staat ook weer te koop op marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/320476015

grTTz. dennis
Cool!!!
Die mis ik echt wel...

Zondagnacht (8 februari) is mijn RS6 gestolen. Hij stond op het pad naast mijn huis..
Kijk naar haar uit, ze kan eigenlijk niet gemist worden!!
Gebruikersavatar
door denders
#48658
Heel triest dit te horen :? ...
Hopelijk was je goed verzekerd!
Gebruikersavatar
door sweeper
#48660
EsTTher schreef:Zondagnacht (8 februari) is mijn RS6 gestolen. Hij stond op het pad naast mijn huis..
Kijk naar haar uit, ze kan eigenlijk niet gemist worden!!
Daar wordt je toch pislink van.

Het zou me niet verbazen als blijkt dat je RS6 op bestelling gestolen is.

Suc6 & veel geluk.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48661
dat is ook niet best wel! dat is bijna de ergste nachtmerrie die uit kan komen. vaak zitten buitenlanders uit het oostblok achter zulke dingen.

een tijd terug zijn bij een kennis van ons die ook een autobedrijf heeft twee audi a8`s gestolen uit de showroom. voor de verzekering tegen diefstal moet
de sleutel eruit zijn maar voor de verzekering tegen brand moet de sleutel erin zitten voor het geval als het brand dat ze de auto`s eruit kunnen rijden.

na de diefstal nooit weer wat gehoord, de auto`s zijn het land al uit en de politie doet zoals gewoonlijk nauwlijks tot niets.

hopelijk komt jou auto snel weer terug.

grTTz. dennis
door emanuel
#49034
Tjee Esther,

Da's echt super balen. Ik hoop dat je hem snel terugkrijgt (onbeschadigd dan wel). Ik neem aan dat je zo'n wagen all-risk verzekerd hebt?
Ik was ook bang dat mijn TT'tje gestolen zou worden en heb er een GPS tracker ingezet. Geeft toch wel een veel geruster gevoel. De kans dat je de auto snel terug hebt is hiermee veel groter. Voor het geld hoef je het niet te laten, voor nog geen € 100,- ben je klaar. Misschien een tip als je de auto terug hebt, of in het ergste geval een andere hebt.
Sterkte ermee, en houd ons op de hoogte!
#54900
Inmiddels al meer nieuws/het verloop?
Als je nog is online bent dan..

Grt, Dennis.

Regelmatig valt de hendel om mijn dashboardkastje […]

Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]