- do sep 02, 2010 16:18
#57077
Puur ter orientatie omdat je nou eenmaal internet hebt en zoeken heel makkelijk gaat.. Zo'n Scirocco (-nieuw model) begin ik ook wel leuk te vinden is dit erg?
Eerste keer in gezeten toen op de autoRAI en een goede indruk achtergelaten, zeker ook van het interieur.(oke dat was daar leder+dash in kleur)
Ik ben heel tevreden met mijn TT hoor, laat daar geen misverstanden over bestaan!
Wat ik wel denk is dat voordat ik de 100.000NAP aan ga tikken over 40.000 kilometer, "ruil" ik hem zeker in, het lang houden van een betrekkelijk dure dealer aanschaf-auto is niet slim qua inruil ben ik achter maar ik ben helaas wel weer iemand van het gevoel en ook voor de mechanica..
Maar goed, het is maar een auto uiteindelijk.
Alleen ik hoef niet zo'n 1.4 VW apparaatje in het vooronder hoeveel toeren maakt dat wel niet voor 160pk?!
Het scheelt nogal zeg met NL of vanuit Duitsland halen..aiai dat zijn zomaar ettelijke duizenden euro's!
En dan heb je daar natuurlijk de 2.0tsfi ook tweedehands verkrijgbaar met weinig kilometers.
Wat vinden jullie ervan behalve dat ik niet zomaar deze perfecte TT laat gaan maar gewoon, idee voor de toekomst wellicht?
Ik vind verder geen enkele "tweezitter" echt mijn smaak en ben ook geen japanse autorijder eigenlijk. Ja...een NSX is het enige wat ik mooi vind maar niet echt praktisch....Klassiek hou ik ook van maar wederom, van binnen is het ook allemaal helaas klassiek dus een boel werk of revisie aanschaf en dan rij je nog niet echt luxe zoals in de TT.
Ja, oke het allerliefst wil ik gewoon een 911-964 of 993 in prima staat maar goed Porsche komt heus nog wel een keertje terug in mijn auto-leven!
Ik heb binnenkort weer een mooie nieuwe baan!! (Schiedam) dus daily moet ook wel een beetje rendabel blijven. Dat is de TT op zich wel.
Eerste keer in gezeten toen op de autoRAI en een goede indruk achtergelaten, zeker ook van het interieur.(oke dat was daar leder+dash in kleur)
Ik ben heel tevreden met mijn TT hoor, laat daar geen misverstanden over bestaan!
Wat ik wel denk is dat voordat ik de 100.000NAP aan ga tikken over 40.000 kilometer, "ruil" ik hem zeker in, het lang houden van een betrekkelijk dure dealer aanschaf-auto is niet slim qua inruil ben ik achter maar ik ben helaas wel weer iemand van het gevoel en ook voor de mechanica..
Maar goed, het is maar een auto uiteindelijk.
Alleen ik hoef niet zo'n 1.4 VW apparaatje in het vooronder hoeveel toeren maakt dat wel niet voor 160pk?!
Het scheelt nogal zeg met NL of vanuit Duitsland halen..aiai dat zijn zomaar ettelijke duizenden euro's!
En dan heb je daar natuurlijk de 2.0tsfi ook tweedehands verkrijgbaar met weinig kilometers.
Wat vinden jullie ervan behalve dat ik niet zomaar deze perfecte TT laat gaan maar gewoon, idee voor de toekomst wellicht?
Ik vind verder geen enkele "tweezitter" echt mijn smaak en ben ook geen japanse autorijder eigenlijk. Ja...een NSX is het enige wat ik mooi vind maar niet echt praktisch....Klassiek hou ik ook van maar wederom, van binnen is het ook allemaal helaas klassiek dus een boel werk of revisie aanschaf en dan rij je nog niet echt luxe zoals in de TT.
Ja, oke het allerliefst wil ik gewoon een 911-964 of 993 in prima staat maar goed Porsche komt heus nog wel een keertje terug in mijn auto-leven!
Ik heb binnenkort weer een mooie nieuwe baan!! (Schiedam) dus daily moet ook wel een beetje rendabel blijven. Dat is de TT op zich wel.
Laatst gewijzigd door denders op vr sep 03, 2010 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Mk1-TT 2005 * Avance-SLine* V6 spoilerpakket* OEMS monoblock velgen+5x112 adapters* Vogtland schroefset* RS-Tuning* MH-folietint* LED Achterunits* Recaro Sportster CS stoelen* Mk3 Sline stuur*
Facebook: dennis franzelli
Facebook: dennis franzelli